۱۵ هزار شهروند اسلام‌آبادغرب از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب اسلام آباد غرب گفت: با تجهیز ۲ حلقه چاه در این شهر پنج هزار مشترک با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

سید «اصغر صفوی» روز یکشنبه به ایرنا افزود: تیم اجراییات این امور در کمتر از ۲۴ ساعت با تجهیز و راه اندازی مجدد ۲ حلقه چاه در شهر اسلام آباد غرب مشکل افت فشار آب شرب اهالی محله های تحت پوشش این چاه‌ها با برطرف شد. 

وی از عملیات تجهیز چاه شماره چهار محله شهرستانی با عمق ۷۰ متر و دبی ۱۶ لیتردر ثانیه پس از ۱۲ ساعت خبر داد و گفت: با تعویض الکتروموتور ۴۵ کیلووات و الکتروپمپ ۳۷۴/۴a چاه شماره چهار محله شهرستانی، این چاه مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب در عملیات دیگری که پس از ۱۰ ساعت با موفقیت به پایان رسید، چاه شماره یک ولیعصر(عج) شهر اسلام آباد غرب با عمق ۷۰ متر و دبی ۲۰ لیتر در ثانیه با الکتروموتور ۴۵ کیلووات و پمپ شناور ۳۸۴/۶a تجهیز و آب پایدار به ۲۰۰۰ مشترک رسید.

صفوی ضمن بیان این نکته که افزایش جمعیت و کاهش سطح منابع تامین آب سبب توجه ویژه به کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن شده است، گفت: بی شک اقدامات موثر در خصوص رعایت الگوی مصرف آب و بهینه سازی آن از سوی مشترکان منجر به حفظ این نعمت الهی خواهد شد.

لازم به توضیح است شهر اسلام آباد غرب با ۲۵ هزار و ۹۶۲مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بیش از ۹۵ هزارنفر در ۶۵ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha