۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84590908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایثارگران استخدامی در ادارات استان اردبیل تبدیل وضعیت می‌شوند

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از طریق سامانه کارمند ایران در دستگاه‌های اجرایی این استان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، داود شایقی روز یکشنبه در این زمینه اظهار کرد: بر اساس شرایط بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های اجرایی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در صورت وجود پست بلاتصدی و تاییدیه گزینش در فرآیند اعلام شده باید ثبت کنند.

وی افزود: در این راستا تلاش برای بررسی اطلاعات و انجام اقدامات لازم به منظور تبدیل وضعیت استخدامی آنها و صدور شماره مستخدم برای واجدان شرایط انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ثبت و به‌روزسانی اطلاعات کارکنان نظام اداری در سامانه پاکنا الزامی است و باید اطلاعات نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، طرحی، ساعتی، حق التدریس و امریه در این سامانه ثبت شود.

وی تاکید کرد: مبنای هرگونه اقدام اداری و تصمیم‌گیری از جمله در زمینه تبدیل وضعیت، صدور شماره مستخدم و یا پرداخت حقوق و مزایا مبتنی بر آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه پاکنا خواهد بود.

در حال حاضر ۶۲ دستگاه دولتی با افزون بر ۳۹ هزار نفر کارمند رسمی و غیررسمی در استان اردبیل استقرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha