فارغ از مسایل جناحی برای توسعه مهریز از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: مسئولان فارغ از مسایل حزبی، گروهی و جناحی از همه ظرفیت‌ها و افرادی که دلشان برای کشور، نظام و مردم می‌سوزد برای توسعه شهرستان مهریز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر عزیزی عصر یکشنبه در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری مهریز افزود: خدمت به مردم و اعتمادآفرینی و امیدبخشی با تلاش مخلصانه برای حل مسایل و مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات همگان باید در صدر تمامی برنامه‌ مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از همه افرادی که آماده تلاش و خدمت هستند باید از ظرفت وجودی آنها بهره گرفت ادامه داد: فرماندار و سایر مسئولان باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شبانه‌روز تمامی تلاش خود را صرف حل معضلات و برنامه‌ریزی برای توسعه شهرستان داشته باشند.

این مسئول اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازها برای برنامه‌ریزی و خدمت به مردم موضوع راهبردی امنیت و احساس آن است که با درایت مردم و مسئولان این امر در منطقه وجود دارد و برای تعالی آن باید همچنان همکاری در تمامی بخش‌ها ادامه داشته باشد.

عزیزی تصریح کرد: در نظام اسلامی باید دسترسی مردم به مسئولان به راحتی و بدون مشکلی وجود داشته باشد و آحاد جامعه بتوانند مطالبات برحق و قانونی خود را توسط مسئولان همیشه در میدان پیگیری و حل کنند و این روحیه یک مدیر انقلابی است .

همچنین امام جمعه مهریز گفت: این شهرستان در تمامی ابعاد ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با وحدت و همراهی تمامی اقشار و تلاش مدیران برای توسعه همه‌جانبه و متوازن از آن استفاده کرد و این شرایط در منطقه وجود دارد و باید تقویت شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: همکاری مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در شهرستان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی یک ضرورت است و تاکنون در این خصوص کارهای خوبی صورت گرفت، امیدواریم مردم با مدیران همکاری لازم داشته باشند.

در این آیین با قدردانی از رضا زارع زاده مهریزی که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این شهرستان در سمت فرماندار آغاز کرد به جای وی محمد دهقان بنادکی به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین امروز مراسم معارفه سرپرست فرمانداری میبد با حضور  عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و تعدادی از مسئولان محلی برگزار شد و از فعالیت های هشت ساله حسین فلاح فرماندار سابق قدردانی و سید جمال سجادی پور رییس قبلی سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha