۱۰۱ دفتر پیشخوان استان سمنان در رتبه‌بندی الکترونیکی شرکت کردند

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۱۰۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در ارزیابی و رتبه‌بندی الکترونیکی مشارکت  کردند.

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در ارزیابی و رتبه‌بندی الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ از مجموع ۱۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت، ۱۰۱ دفتر در این ارزیابی مشارکت کردند.

وی گفت: بر اساس نتایج سامانه، از مجموع ۱۰۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت که در خود ارزیابی شرکت کردند ۷۱ دفتر رتبه یک و ۳۰ دفتر رتبه دو را کسب کردند.
وی در مورد اهداف ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان بیان کرد: ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، دسته‌بندی و ارایه خدمات دستگاه‌ها بر اساس رتبه‌بندی انجام شده از جمله مهمترین اهداف برای ارزیابی این دفاتر است.
حسن پور با اشاره به رشد مشارکت دفاتر پیشخوان شهری گفت: دلیل تاکید بر مشارکت دفاتر پیشخوان برای خوداظهاری این است که اگر شاخص‌های موثر در ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر مانند، مساحت دفتر، تعداد کارکنان تغییر کرده باشد، ارزیابی آنها بر اساس اطلاعات جدید انجام می شود تا حقی از آنها ضایع نشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود: بر همین اساس، دفاتری که در ارزیابی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شرکت نکردند با مراجعه به این سامانه و بارگذاری مدارک خود می‌توانند در ارزیابی و رتبه‌بندی این بازه زمانی در نیمه دوم امسال شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha