۴۲۷ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از اشتغال روستاییان فارس پرداخت شد

شیراز- ایرنا- مدیر شعب پست بانک استان فارس گفت: طی سال ۱۳۹۹ و ۹ ماه امسال ۴۲۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از اشتغال روستاییان در این استان پرداخت شد.

روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس دوشنبه به نقل از فاطمه دهقانی در دیدار با مدیر کل ارتباطات فارس افزود: از این میزان، ۲۳۱ میلیارد ریال در سال ۹۹ و ۱۹۶ میلیارد ریال در ۹ ماه امسال پرداخت شده است.
او ادامه داد: در مجموع در ۹ ماه امسال پنج هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در استان فارس پرداخت شده که ۶۰ درصد این مبلغ در روستاها پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: هم‌اینک در روستاهای استان ۲۰۶ دستگاه خودپرداز پست بانک و ۱۱ هزار و ۳۴۷ پایانه خرید پست بانک (پوز) فعال است و برنامه افزایش این پایانه‌ها را نیز در دستور کار داریم.

سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد ریالی پست بانک در طرح‌های اشتغالزایی فارس
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس هم ضمن قدردانی از خدمات پست بانک در روستاهای استان گفت: پست بانک ایران تاکنون بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال در طرح‌های اشتغالزایی روستایی فارس سرمایه‌گذاری کرده که این موضوع بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال را در مناطق کم برخوردار این استان به دنبال داشته است.
مهرداد سهرابی افزود: پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه روستایی کشور خدمات به روز بانکی را به روستاهای استان برده و این موضوع موجب پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش هزینه‌های آنها شده است.
وی ادامه داد: هم‌اینک اکثر خدمات مالی و بانکی در ۳۰۳ باجه فعال پست بانک در روستاهای فارس در حال ارائه به مردم است و برنامه ایجاد ۳۰ باجه دیگر تا پایان امسال، توسعه خدمات الکترونیک در روستاهای این استان را به دنبال خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha