مراسم استقبال از خانواده شهید شناسایی شده در سلسله ۱۱ دی برگزار می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان برای استقبال و میزبانی شایسته از خانواده شهید تازه شناسایی شده "نعمت‌الله شکیبایی صنوبری" در روز شنبه ۱۱ دی آماده هستند.

به گزارش ایرنا مرتضی مهدوی کیا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی استقبال از خانواده شهید "نعمت‌الله شکیبایی صنوبری" اظهار داشت: همه ما کارگزاران نظام و انقلاب و به نوعی مدیون خون شهدا هستیم و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم که در راستای پاسداشت ارزش های شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.

وی افزود: "شکیبایی صنوبری" به عنوان یکی از شهدای گمنام در شهرستان سلسله به خاک سپرده شده بود که هویت وی از طریق آزمایشات دی ان ای مشخص و اکنون تمامی اقدامات لازم برای ورود خانواده ایشان و برگزاری مراسم استقبال در شهرستان انجام شده است. 

مهدوی کیا ادامه داد: باید مراسم استقبال را به خوبی برگزار کنیم و نشان دهیم مردم ولایتمدار الشتر میزبانی شایسته برای شهید بوده اند.

وی با اشاره به وضعیت آبی شهرستان از حیث شیوع کرونا گفت: باید ضمن برگزاری باشکوه مراسم همراه با رعایت دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا، وضعیت شهرستان نیز پایدار بماند.

امام جمعه الشتر نیز با بیان اینکه رسانه ها باید در بازتاب شایسته این مساله تلاش مضاعفی داشته باشند اظهار داشت: شهید "شکیبایی صنوبری" قریب ۳۸ سال با شرایط خاصی گمنام و مهمان مردم شهرستان بوده است.

حجت الاسلام مراد امیدی عنوان کرد: باید با انجام استقبال شایسته و میزبانی مناسب از خانواده شهید، دین خود را ادا کنیم که در این راه نیازمند تبلیغات رسانه ای مناسب برای اطلاع مردم و حضور در این مراسم متبرک هستیم. 

شهید «نعمت‌الله شکیبایی صنوبری» متولد چهارم اسفندماه سال ۱۳۳۵ دهم اسفندماه سال ۱۳۶۱ در جاده خرمشهر به اهواز طی عملیات بیت‌المقدس به شهادت می‌رسد.

این شهید بزرگوار جزو تیپ ۲ لشکر ۲۱ حمزه بود که با درجه ستوان دومی به مقام رفیع شهادت نائل و سال ۹۰ به عنوان شهید گمنام در الشتر دفن شده است که با توجه به آزمایش‌های ژنتیک از خانواده شهید، در نهایت پیکر شهید نعمت‌الله شکیبایی صنوبری شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از خانواده شهید شکیبایی صنوبری شنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ در مزار شهید واقع در تپه شهدای گمنام پارک صخره ای بابا داود با حضور مردم و مسوولان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha