۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84592197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ برنامه فرهنگی و هنری بزرگداشت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۷۵ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این استان برگزار می‌شود.

محمدربیع‌ احمدخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه‌های مختلف مجازی در این ایام برگزار خواهد شد، افزود: دایر کردن محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه برگزاری محفل شب شعر، انتشار پوستر و فراخوان رویدادهای فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده است، اظهار داشت: اجرای تئاتر، کارگاه هنرهای تجسمی و طراحی پوستر و نشست های فرهنگی و هنری نیز از دیگر برنامه ها است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای «قهرمان من» در این استان نیز خبر داد و گفت: این رویداد با رویکرد معرفی مکتب حاج قاسم به کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود.

احمدخانی عنوان کرد: این رویداد با موضوعاتی همچون حاج قاسم و احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها، عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این رویداد در قالب‌ شبکه‌ی اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد " قهرمان من" می‌توانند آثار خود را تا دهم دی‌ماه به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند. 

وی ادامه داد: این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha