نساجی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود

ساری – ایرنا – تیم فوتبال نساجی مازندران که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی از سد آرمان‌گهر سیرجان گذشت و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد، در این مرحله طبق قرعه باید به مصاف دیگر تیم سیرجانی یعنی گل‌گهر برود.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد و ۱۶ تیم برنده مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقبای خود برای مرحله بعدی را شناختند.

طبق قرعه‌کشی انجام شده نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم حریف هم شدند تا پیش از تقابل دو تیم در هفته هجدهم لیگ برتر، یک بار دیگر به مصاف هم بروند.

نساجی بر اساس قرعه در مرحله یک هشتم جام حذفی باید از گل‌گهر میزبانی کند که با توجه به آماده نبودن استادیوم شهدای ساری و معرفی ورزشگاه نقش جهان به عنوان محل موقت میزبانی نساجی از بازی‌های خانگی، احتمالا این دیدار نیز در اصفهان به میزبانی نساجی برگزار می‌شود.

ساکت الهامی و شاگردانش ۱۰ آبان امسال در هفته سوم لیگ برتر به میزبانی سیرجانی‌ها مقابل هم قرار گرفتند که حاصل این تقابل تساوی ۱ – ۱ و تقسیم امتیازات بود.

نساجی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی ۲۸ آذر در سیرجان به مصاف آرمان‌گهر رفت و موفق شد با تک‌گل حسن نجفی این تیم که از مدعیان قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال کشور و صعود به لیگ برتر است را شکست دهد. گل‌گهر سیرجان نیز با پیروزی ۴ – صفر مقابل شهرداری آستارا جواز حضور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی را به دست آورد.

نساجی در فصل پیشین رقابت‌های جام حذفی نیز تا مرحله یک‌هشتم نهایی بالا آمده بود که در مصاف با ملوان بندرانزلی با شکست خانگی ۱ – ۰ از صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی باز ماند.

هشت مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی برگزار می‌شود تا هشت تیم برتر این رقابت‌ها نیز مشخص شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha