استاندار مازندران هشتم دی میهمان مردم تنکابن ، عباس‌آباد و رامسر است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران به همراه معاونین و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روز چهاشنبه هفته جاری، هشتم دی ماه با سفر به غرب استان مشکلات مردم شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد و رامسر را بررسی می‌کند. ‎ ‎

به گزارش ایرنا ، این دومین سفر سیدمحمود حسینی پور به غرب مازندران و ملاقات چهره به چهره با مردم این منطقه است تا بتواند از نزدیک مسایل و مشکلات آنها را بررسی و زحمت سفرشان به مرکز استان را کم کند.

نماینده عالی دولت در مازندران نخستین سفرش به غرب مازندران را سی ام آذر ماه انجام داد و با استقرار در ساختمان اداری بندر نوشهر با بیش از ۴۰۰ تن از شهروندان نوشهری ، چالوسی و کلاردشتی دیدار چهره به چهره داشت و مسایل و مشکلاتشان را بررسی کرد.

روابط عمومی استانداری مازندران امروز دوشنبه اعلام کرد که حسینی پور در دومین سفرش به غرب مازندران در شهرستان تنکابن مستقر خواهد شد.

طبق این گزارش ، استاندار مازندران و هیات همراه از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه هفته جاری در ساختمان اداری فرمانداری شهرستان تنکابن با مردم دیدار خواهند کرد.

ملاقات های مردمی استاندار مازندران در راستای افزایش ارتباط دو سویه با مردم و کاهش فاصله اجتماعی، طرح مستقیم مسایل و مشکلات از سوی مردم  و حضور مسئولین در جامعه برگزار می شود.

مازندران ۲۲ شهرستان دارد که از این تعداد هفت شهرستان شامل رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر و نور  در غرب قرار دارند. مسافت این شهرستان ها تا مرکز استان برای انجام کارهای اداری و پیگیری مسایل و مشکلات از دستگاه های اجرایی همواره یکی از انتقادات شهروندان این منطقه و مسوولان آنها بود.

استاندار مازندران و هیات همراه در سفر سی ام آذر به نوشهر در مجموع درخواست ۴۱۰ نفر از مراجعه کنندگان را بررسی و دستور صادر کردند.

حسینی پور در پایان آن سفر به ایرنا گفته بود که درخواست بیشتر مراجعه کنندگان در مورد اختلاف با شهرداری ها و بخشداری ها برای اخذ مجوز ساخت و ساز ، برداشته شدن موانع سرمایه گذاری برای اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزایی در حوزه گردشگری ، کشاورزی و حل مشکلات درمانی بیماران خاص بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha