نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان به برتری دست یافتند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: دومین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور با برد نمایندگان ارومیه همراه بود.

افشین خدایاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات در گروه چهارم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، تیم "نوین ارومیه" ۳ بر ۲ "خیام بتن نیشابور" را شکست داد و به دومین برد خود دست یافت.

وی اضافه کرد: در دیگر دیدار این گروه، رقابت "دریانوردان فرح آباد" و "الماس جم بوشهر" با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده بوشهر به پایان رسید.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم "نوین ارومیه" فردا در سومین مسابقه خود مقابل "دریانوردان فرح آباد" به میدان خواهد رفت.

خدایاری گفت: در مسابقات گروه ششم نیز که در گنبد برگزار می‌شود، تیم "شهرداری ارومیه" بعد از باخت در دیدار نخست در دومین مسابقه ۳ بر یک "مدرن مشهد" را با شکست بدرقه کرد.

وی افزود: تیم "شهرداری ارومیه" فردا در سومین مسابقه خود با تیم "چادر ملو" روبه رو خواهد شد.

خدایاری در خصوص لیگ برتر نوجوانان نیز گفت: در روز سوم این رقابت‌ها، تیم‌های "شهرداری" و "آذرباتری" دو نماینده ارومیه با نتایج مشابه ۳ بر یک مقابل "شهرداری ورامین" و "هورسان رامسر" مغلوب شدند.

به گزارش ایرنا، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان دسته یک کشور در سال ۱۴۰۰ از روز گذشته شنبه چهارم دی ماه شروع و تا هشتم دی‌ماه با حضور ۳۵ تیم در هشت گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی) برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری و نوین ارومیه و استعدادهای درخشان مهاباد سه نماینده استان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها هستند.

 تیم والیبال استعدادهای درخشان مهاباد نیز امروز در دومین دیدار خود از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور مقابل تیم "سورن خراسان" مغلوب و حذف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha