فرماندار: سنقروکلیایی آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقروکلیایی بر آمادگی این شهرستان در استقبال از سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود تاکید کرد و گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی، دامپروری و پرورش طیور است و پتانسیل بسیار خوبی در این زمینه‌ها دارد.  

به گزارش ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» عصر دوشنبه در نشست با معاون و مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) افزود: ظرفیت های اداری سنقروکلیایی و همچنین امکانات شهرستان آمادگی استقبال از سرمایه گذاران را دارند.

وی اظهار داشت: موقعیت شهرستان سنقروکلیایی با فاصله نسبتا مساوی با مراکز سه استان همجوار و همچنین شرایط آب و هوایی مناسب مستعد سرمایه گذاری در فعالیت های متعدد و متنوع است.  

فرماندار سنقروکلیایی، یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی شهرستان را واحد پتروشیمی سنقر معرفی کرد و توسعه این واحد را با توجه به ظرفیت شستا و هلدینگ های زیرمجموعه مستعد دانست.  

سنقروکلیایی در حوزه تولید از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: این شهرستان در زنجیره تولید از ظرفیت‌های بالقوه ای برخوردار است و همینطور این ظرفیت ها در حوزه های مختلف در شهرستان وجود دارد که انتظار می‌رود مجموعه شستا با بهره گیری از توان این مجموعه از این ظرفیت ها استفاده کنیم.  

حجت الاسلام والمسلمین سید «جواد حسینی کیا» با اعلام اینکه نگاه ما بیشتر به توسعه حوزه صنعتی سنقروکلیایی است، افزود: زیرساخت ها در حوزه صنعت در این شهرستان فراهم است و آماده حضور سرمایه گذاران هستیم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha