«شورای تحول» برای تحقق منویات رهبری در تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در حال تشکیل یک شورای تحول برای تعیین برنامه‌ها، اهداف و رویکردهای جدید هستیم و تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه‌های عضو شورا جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

یک ماه پیش رهبر معظم انقلاب در پی استعفای آیت‌الله احمد جنتی از ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طی حکمی حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور را به مدیریت این شورا منصوب و توصیه‌ کردند تا با مردمی کردن بزرگداشت‌ها، فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی به دنبال چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های این شورا باشد.
ایشان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشاء بصیرت‌افزایی و آرمانگرایی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانستند که در سایه‌ مدیریت موفق آیت‌الله جنتی خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه کرد. 
رهبر معظم انقلاب در این حکم افزودند: انتظار می رود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ راهنمایان بزرگ دینی، براساس تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد. این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد.

حجت الاسلام موسی پور روز سه شنبه پس از برگزاری اولین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره برنامه های آینده این شورا گفت: فصل جدیدی در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز شده است. برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مقابله با طراحی پیچیده دشمن در مرحله اول نیازمند انسجام و هماهنگی همه دستگاه های تبلیغاتی کشور و در مرحله دوم برنامه ریزی هوشمند هستیم. بر همین اساس در حال تشکیل یک شورای تحول برای تعیین برنامه ها، اهداف و رویکردهای جدید هستیم و تلاش می کنیم با همکاری دستگاه های عضو شورا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم. 

نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد فتنه سال ۸۸ گفت: بعد از وقوع فتنه، اسنادی به دست آمد که روشن کرد همه دستگاه های جاسوسی و امنیتی کشورهای غربی و سازمان سیا، موساد و ام آی سیکس در این طراحی نقش داشتند.
وی افزود: در واقع فتنه ۸۸ یک طراحی آمریکایی غربی صهیونیستی بود که خود آنها نیز به این مساله اشاره کردند و اگر به اوج فتنه برگردیم، می بینیم بعضی از صحبت هایی که رئیس جمهور وقت آمریکا و وزیر امور خارجه این کشور کرد، اشاره به نقش آنها در این فتنه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha