اعتبار۱۵۰هزار میلیارد ریالی سفر رئیس‌جمهور به سمنان برای عمران واقتصاد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۱۵۰هزار میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی از محل سفر رئیس جمهور به این استان تامین اعتبار شد.

به گزارش ایرنا، سید محمد رضا هاشمی روز سه شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در سالن جلسات استانداری با اعلام تامین ۱۵۰هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های عمرانی و اقتصادی، بیان کرد: ۴۰ هزار میلیارد ریال این اعتبارات مربوط به طرح‌های عمرانی است.
وی از تخصیص اعتبار مصوبات سفر به صورت ۱۰۰ درصدی خبر داد و گفت: طرح‌های اقتصادی نیز ۱۱۰ هزار میلیار ریال اعتبار دریافت کردند.
هاشمی ابراز امیدواری کرد که این اعتبارات تحولات عمرانی و اقتصادی مناسبی را به همراه داشته باشد.
وی مبارزه با ویروس کووید ۱۹، تحقق رشد اقتصادی و پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان را به عنوان اولویت‌های اصلی پیگیری در این استان معرفی کرد.
استاندار سمنان اضافه کرد: اجرای مصوبات ابلاغی سفر رئیس ‌جمهوری به استان، طی جلسات مستمر و با زمان بندی مشخص به صورت جدی پیگیری می‌شود.
وی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان خواست تا مصوبات سفر رئیس جمهوری را به صورت مستقیم از طریق وزارتخانه‌های متبوع خود پیگیری کنند.
صادرات و فعال‌کردن واحدهای صنعتی نیز به عنوان مولفه‌های موثر در تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی این استان از سوی استاندار معرفی شدند.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم آبان ماه امسال میهمان مردم استان سمنان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha