مقابله با فتنه‌های دشمنان نیاز به سلاح بصیرت دارد

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای مقابله با فتنه‌های دشمنان به تجهیز خودمان به سلاح با عظمت بصیرت نیاز داریم.

حجت الاسلام حسن پرورش روز سه‎شنبه در گردهمایی سیاسی فرماندهان و مسوولان یگان‌های آجا مستقر در خراسان جنوبی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و اگر استقامت داشته باشیم، خداوند متعال هم ما را امداد خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن از مکانیزم جنگ نرم و جنگ روایت‌ها برای استحاله نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند و اگر بنا داریم انقلاب پابرجا بماند باید به ارکان انقلاب یعنی اسلام، رهبری و ولایت، مشارکت مردم و مبارزه با استکبار، ایمان بیاوریم.

وی با بیان اینکه حاکمیت دینی به دنبال زدودن فساد است اما دشمن برای اینکه رکن مشارکت مردم را از بین ببرند به دنبال جدایی حاکمیت و مردم هستند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با روحیه استکباری آمریکا مشکل دارد و با ملت آنان هیچ مشکلی ندارد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: باید قبول کنیم استکبار از همه ابزار قدرت خود بر علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند و اگر از قدرت نظامی خود استفاده نکرده به خاطر واقعیت‌های موجود در میدان است.

حجت الاسلام پرورش با گرامیدشت سالروز حماسه ۹ دی که با حضور ارزشی و بصیرت ملت ایران خلق شد، گفت: اگر حافظه تاریخی خود را تقویت نکنیم در تحلیل‌های سیاسی و اتفاقاتی که پیرامون ما در گذر زمان رخ می‌دهد، دچار برداشت اشتباه خواهیم شد و فتنه‌هایی که در بستر زمان اتفاق می‌افتد و گرفتار آن می‌شویم براساس نبود قدرت تحلیل سیاسی است.

 وی عنوان کرد: تشخیص حق از باطل نیازمند ابزار بصیرت و مطالعه تاریخ است و برای اینکه فتنه‌ها را خنثی کنیم باید از تاریخ درس بگیریم چون اکثر گرفتاری جامعه به خاطر جهل در مقابل عقل است و دشمن روی این امر حساب باز کرده است.

 حجت الاسلام پرورش با تاکید بر اینکه فتنه‌های دشمنان هر روز رنگ عوض می‌کند و فضای مجازی در دست دشمن است و توسط آنان از بیرون هدایت می‌شود، اضافه کرد: به واسطه اینکه نتوانسته‌ایم سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم در تمام حوزه‌ها تحلیل دشمن را می‌پذیریم اما خودمان قدرت تحلیل نداریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اثرگذاری خاص خود را دارد و در حال حرکت شتابان و رو به جلو است و این واقعیتی است که به خاطر آن با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کنند، گفت: دشمن همواره تاثیرگذاری و قدرت نرم انقلاب اسلامی در سطح دنیا را رصد می‌کند، باید واقعیت تقابل بین جبهه حق و باطل را قبول کنیم و ما حرف حقی را بیان کردیم که تا وقتی پای آن باشیم دشمنی‌ها بر علیه ما ادامه دارد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن با هر کسی که علیه منافع آنان باشد، برخورد و حرکات خصمانه را شروع می‌کنند، افزود: جبهه استکبار با موجودیت انقلاب اسلامی مخالف و راهبرد آنان براندازی نظام اسلامی است و این واقعیت را باید بپذیریم چون از چنین دشمنی جز فتنه و توطئه انتظار دیگری نباید داشت.

 حجت الاسلام پرورشی تاکید کرد: متاسفانه برخی دشمن را در لباس دوست می‌بینند و هنوز قائل به این نیستند که آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دشمن است و حتی حل مشکل آب خوردن را هم به مذاکره گره زدند.

 وی ادامه داد: امروز همین افراد اینقدر در دشمن شناسی ضعیف هستند که معتقدند که تقابل ما با آمریکا استراتژیک نه ماهیتی است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: اگر برخی افراد دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران را باور کنند دیگر در زمین آنان بازی نمی‌کنند.

حجت الاسلام پرورشی تاکید کرد: امروز زبان قدرت است که دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند، دیپلماسی بدون قدرت هیچ ارزشی ندارد اما متاسفانه برخی از روی بی‌بصیرتی گفتند که میدان، غلبه بر دیپلماسی کرد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه که در آن حمله به تاسیسات هسته‌ای اسرائیل طراحی شده بود و منجر به تغییر در موضع‌گیری رژیم صهیونیستی شد، گفت: امروز با همین میدان و قدرت نظامی ایران است که دشمن در بن‌بست راهبردی قرار گرفته و نه می‌توانند میز مذاکره را ترک کنند و نه پرستیژشان اجازه می‌دهد که حرف ایران را تمکین کنند.

حجت الاسلام پرورشی بیان کرد: اپوزیسیون خارج‌نشین و سکولارم‌های داخلی را باید به عنوان دشمن ایران قبول نه دوست قبول کنیم، اگر این دشمنان را بشناسیم در تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌ها درست رفتار خواهیم کرد.

 وی تاکید کرد: آرمان‌های لیبرالی غرب با آرمان‌های مردم سالاری دینی تضاد دارد و دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نظام اسلامی است که باید این واقعیت را بدانیم.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: امکان ندارد که استکبار دست از تقابل با اسلام بردارد چون این تقابل با مذاکره و گفت و گو قابل حل نیست و کسانی که گفتند با کدخدا مذاکره کنیم تا مشکلات کشور حل شود در دشمن شناسی دچار مشکل بودند و بصیرت پایینی داشتند.

حجت الاسلام پرورش گفت: ماهیت اسلام با استکبار تفاوت دارد و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران ظلم ستیزی است در حالی که ماهیت آنان ظلم، غارت و استعمار است.

وی با اشاره به خطر استحاله فرهنگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عدالت طلبی و دفاع از مستضعفین، توزیع عادلانه ثروت و پر کردن شکاف طبقاتی از آرمان‌های انقلاب است اما نفوذی‌ها ارزش‌های انقلاب را به ارزش‌های لیبرالی تبدیل کردند و استحاله فرهنگی و فکری در حوزه سیاسی صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha