استان اردبیل از قطب‌های مهم آموزش انتظامی کشور است

اردبیل - ایرنا - جانشین معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وجود ۲ مرکز آموزش انتظامی و مرزبانی ناجا در ۲ شهرستان مشگین‌شهر و اصلاندوز مغان، استان اردبیل را به یکی از قطب‌های مهم آموزش انتظامی کشور تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا ، سردار علیرضا منوچهرآبادی روز سه‌شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر اظهارکرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود که بحث ایجاد امنیت فردی و عمومی در جامعه است دایم در مبارزه با قانون‌شکنان بوده است.

وی از همکاری مسئولان استانی برای بهبود وضعیت این مراکز قدردانی کرد و از اضافه شدن یک گردان جدید آموزشی به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر خبرداد.

در این آئین سرهنگ حاج محمدی با جایگاه سرتیپ دومی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر معرفی و از خدمات سردار هوشیار فرمانده قبلی این مرکز تجلیل شد.

استان اردبیل از قطب‌های مهم آموزش انتظامی کشور است

سردار سرتیپ دوم ستاد حسن هوشیار اخیرا به عنوان فرمانده مرکز آموزش علمی ، تخصصی مالک اشتر اراک منصوب شده است.

پادگان مشگین‌شهر در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی به عنوان بزرگترین هنگ سواره نظام شمال غرب کشور احداث و اکنون به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری تغییر نام یافته است.

مردم شهرستان مشگین‌شهر نقش ارزنده این پادگان در جریان جنگ تحمیلی و شهادت پر افتخار فرمانده آن شهید بیگلری را در تنگه حاجیان از یاد نبرده‌اند و رشادت‌های پرسنل از جان گذشته این مرکز تا ابد به عنوان سند افتخار مردم منطقه بر تارک جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.
پذیرش و تربیت سالانه هزاران افسر و درجه دار در این مرکز و اعزام آنها به اقصی نقاط کشور به عنوان سفیرانی در راستای شناساندن شهرستان مشگین‌شهر از دیگر مزایای آن بوده است.

در سال‌های اخیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پذیرش مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مرکز آموزش انتظامی مشگین‌شهر و تربیت افسران و درجه‌داران وظیفه زمینه ارتقای این مرکز را فراهم کرد و مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری به عنوان ۶ مرکز آموزش انتظامی مهم جمهوری اسلامی ایران در کشور معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha