تیم والیبال بانوان مهاباد سومین شکست خود را در لیگ یک کشور متحمل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم والیبال استعدادهای درخشان مهاباد در سومین دیدار از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور مقابل تیم "نفت امیدیه" هم مغلوب شد.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز پایانی دور نخست رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "و" که به صورت متمرکز به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم استعدادهای درخشان مهاباد با نتیجه سه بر یک مقابل نفت امیدیه شکست خورد.

وی ادامه داد: تیم والیبال بانوان مهاباد در دیدارهای اول و دوم مقابل تیم های نام آوران قائمشهر و سورن خراسان به ترتیب با نتایج سه بر صفر و سه بر یک مغلوب شده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: برنامه دور برگشت این رقابت‌ها بزودی اعلام خواهد شد و مهاباد نیز درخواست خود را برای میزبانی به فدراسیون ارایه کرده است.

مصطفی پور بیان کرد: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب این تیم را تشکیل می دهند.

وقاری اضافه کرد: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، استعدادهای درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شده است.

تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha