روش جهادی سردار سلیمانی راه‌حل مشکلات کشور است

تربت حیدریه- ایرنا- مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: مدیریت جهادی شهید سلیمانی بر پایه خودباوری و وابسته نبودن به دیگران پی‌ریزی شده بود و پیروی از روش این شهید بزرگوار راه حل همه مشکلات و مسایل کشور است.

حجت‌الاسلام حسین صافدل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار شهید سلیمانی ناصر ولایت و اسوه حسنه بود و در بحث ولایتمداری عالی بود و می گفت که روز قیامت از ما در خصوص میزان ولایتمداری سوال خواهد شد.

وی اظهار کرد: عقلانیت در نگاه سردار سلیمانی پررنگ است و آن شهید بزرگوار به دلیل عقلانیت دینی، یک مذاکره کننده قوی است و همواره بر نفی استکبار پای فشرده و می داند هزینه مقاومت در برابر آمریکا و نظام سلطه، بسیار کمتر از سازش با آنان است.

مسوول نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بیان کرد: شهید سلیمانی در تمامی حوزه ها اعم از نظامی، امنیتی و حتی فرهنگی با روحیه جهادی وارد عمل می شد و هرجا مشکلی می‌دید، با آن ارتباط برقرار کرده و از کمترین امکانات، بیشترین استفاده را می‌کرد.

صافدل گفت: شرایط موجود کشور و اعمال تحریم های مختلف علیه ایران اسلامی ایجاب می‌کند با تکیه بر مدیریت جهادی و شیوه مدیریتی سردار سلیمانی به مقابله با مشکلات بپردازیم.

وی افزود: شهید سلیمانی تمامی ویژگی های انسانی را که اسلام تعریف کرده، شناخته و خود را منطبق با آن الگوها ساخته و پرداخته بود، و بدین ترتیب توانسته بود به انسان مورد نظر اسلام تبدیل شود.
به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha