هندبالیست بوکانی به ششمین اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: "کارو صوفی احمدی" هندبالیست اهل این شهرستان به ششمین اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

سلیمان سواره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ششمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در بازی های آسیایی نوجوانان "شانتوی چین " از ۹ تا ۱۲دی ماه جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ورزشکار خوش آتیه بوکانی به همراه تیم نوجوانان این شهرستان ۲ ماه پیش در مسابقات نوجوانان  کشور در مشهد حضور داشتند و برای سومین بار در سال جاری است که به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شود.

رییس اداره ورزش وجوانان بوکان ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان تیم های ملی هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی، سرگئی نیکولنکو مدیر فنی، حمید ربانی‌کیا مربی و رضا سرسنگی ماساژور به عنوان اعضای کادرفنی در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند، برای مرحله نخست ۳۱ و برای مرحله دوم ۲۸ بازیکن را به این اردو دعوت کرده‌اند. 

وی گفت: دعوت‌شدگان مرحله نخست اردو باید ظهر روز دوشنبه ۶ دی و دعوت‌شدگان مرحله دوم باید ظهر روز سه‌شنبه ۹ دی با حضور در محل اردو به آدرس خیابان سئول شمالی، ورودی غربی مجموعه ورزشی انقلاب، فدراسیون هندبال خود را به علی غفاری سرپرست اردو معرفی کنند. 

به گزارش ایرنا، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که حکم انتخابی رقابت‌های جهانی کرواسی را دارد، از ۲۵ تیر تا ۳ مرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

پیشتر ۲ هندبالیست این شهرستان به نام‌های "کارو صوفی احمدی" و "شایان آژیده " به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha