امام جمعه ارومیه: وصیت‌نامه سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: وصیت نامه این شهید والامقام به خصوص مساله ولایت فقیه در این وصیت نامه باید در جامعه به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جمع روحانیون و اعضای نمایندگی ولی فقیه در ادارات ارومیه افزود: سالروز شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی و حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای تبیین و تبلیغ بصیرت و آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد بصیرت و پشتیبانی از دین مبین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه بود، اضافه کرد: باید به موضوع بصیرت افزایی در هر حوزه ای توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: عمده ویژگی مالک اشتر در صدر اسلام و سردار سلیمانی در جامعه امروز، ولایت مداری بوده و این امر نشان می دهد که اصل وظیفه، اطاعت از ولایت و رهبری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این نشست با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: ادارات مختلف برنامه‌های باشکوهی را در این ایام اجرا کنند.

حجت الاسلام منصور امامی افزود: تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تمامی امکانات آماده همکاری با طلاب و روحانیون درجهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت‌هاست.

به گزارش ایرنا، ۱۳ دی ماه جاری، دومین سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha