نصب ۳۲۲ تابلو ترافیکی و اخبار کوتاه کیش

۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۹
کد خبر: 84595686
نصب ۳۲۲ تابلو ترافیکی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - نصب ۳۲۲ تابلو ترافیکی، خط کشی ۱۰۰ کیلومتری معابر و میزبانی کیش از اخرین اردوی اماده سازی بانوان ملی پوش فوتبال از جمله اخبار کوتاه این جزیره است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شرکت عمران ، آب و خدمات در راستای توسعه زیر ساخت های ترافیکی در معابر و میادین جزیره کیش ،  در سه ماهه سوم امسال ۳۲۲ عدد تابلوی ترافیکی در معابر سطح شهر نصب شده است .  
احیای ۱۸۴ استوانه های ایمنی و نصب شبرنگ جدید ، اجرای ۸۰ کیلومتر خط کشی محوری سرد  منقطع  به رنگ سفید ترافیکی در سطح معابر معادل ۳۸ کیلومتر معبر سه بانده یک جهت و اجرای خط کشی محوری سرد متناوب به رنگ زرد ترافیکی در سطح معابر به طول  ۱۶ کیلومتر خط ممتد معادل هشت کیلومتر معبر سه بانده یک جهت از دیگر فعالیت های عمرانی شرکت عمران ، اب و خدمات در سطح معابر جزیره کیش در سه ماهه سوم امسال است.

از دیگر اقدامات شرکت عمران ، آب و خدمات در زمینه تکمیل امکانات ترافیکی کیش در سه ماهه سوم امسال می توان به نصب ۲۰ سرعتگیر در معابر پر حادثه ،تعمیر و تعویض هشت عدد  فلاشر و لامپ‌های چراغ چشمک زن در سطح شهر ،اجرای  خط کشی سرد بوک عابر پیاده و خط ایست میادین  به متراژ تقریبی ۸۰۰ متر مربع و اجرای ۲۰ عدد گل میخ رفلکتور به صورت نمونه جهت هشدار محل عبور عابر اشاره کرد.

آخرین اردوی آماده سازی بانوان ملی پوش فوتبال در کیش

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال ایران روز سه شنیه با حضور جمعی از مسئولان به پایان رسید و آخرین مرحله اردو در جزیره کیش برگزار می‌شود.

پس از ۱۰ روز تمرین شاگردان مریم ایراندوست ۲۴ دی با یک پرواز اختصاصی از کیش به هند سفر می کنند و این تیم در اولین حضورش در مسابقات فوتبال زنان آسیا با تیم های هند، چین و چین تایپه هم گروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha