استاندار خراسان رضوی: نیازمند انسجام در امور هستیم

تربت‌حیدریه- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: اقدام جهادی نیازمند انسجام است و با پراکنده کاری و اقدام متفرق به جایی نمی رسیم، نگاه و عمل مشترک یک ضرورت است.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن در تربت‌حیدریه افزود: باید جهادی حرکت کنیم و نیاز اقدام جهادی در مرحله نخست اندیشه جهادی است و نگاه انقلابی و جهادی موجب برخورداری از نیروی محرکه قوی می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند سلایق متعدد داریم اما در عمل باید انسجام و وحدت نظر ایجاد شود. 

استاندار خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره ما را به کار جهادی سفارش می‌کنند که این کار نیازمند تفکر جهادی و اولویت بندی است.

وی افزود: انتظار داریم شهرستان تربت‌حیدریه با حضور مردم در صحنه و مدیران پرتلاش در جبهه اقتصادی به عنوان الگو معرفی شود.

نظری ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت های ماست و در تلاش هستیم زمینه را برای فعالیتهای مردمی فراهم کنیم، راهبرد ما در استان زمینه سازی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد است.

وی گفت: امیدواریم با حرکت گسترده مردمی در لایه های مختلف این مهم محقق شود و در این استان امکانات فوق العاده در این زمینه در اختیار داریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: امیدواریم این پروژه در تربت‌حیدریه فقط یک کارخانه تعمیر واگن نباشد بلکه در حوزه تولید واگن هم فعال شود.

کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن باری شرق کشور در تربت‌حیدریه مرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این کارخانه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت احیا و ریل سپاهان در حال احداث است و برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha