۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84595846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: تمرکز ما ایجاد اشتغال است

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84595846
نماینده مجلس: تمرکز ما ایجاد اشتغال است

تربت‌حیدریه- ایرنا- نماینده شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: از یک سال و نیم قبل از همه حواشی سیاسی پرهیز کردیم و تمرکز ما ایجاد اشتغال بوده و هم اکنون پروژه های بزرگی در این منطقه در دست اقدام است.

محسن زنگنه روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تعمیرات بازسازی و نوسازی واگن باری در تربت‌حیدریه افزود: به مردم نوید می دهیم که هر ماه یک اقدام بزرگ و اساسی در حوزه های آغاز یا افتتاح پروژه داریم و با حضور فرماندار جدید تربت‌حیدریه این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کشمکش های سیاسی همواره کشور را رنج داده و موجب شده است از ظرفیت ها استفاده نشود.

این نماینده مجلس گفت: یکی از مشکلات پایانه راه آهن تربت‌حیدریه جاده دسترسی به ایستگاه آن است که باید هرچه سریعتر احداث شود زیرا در حال حاضر دسترسی مردم به ایستگاه راه آهن تربت‌حیدریه بسیار مشکل است و باید مسیر طولانی برای رسیدن به آن بپیمایند.

وی افزود: تربت‌حیدریه در حوزه ریلی توانمندی های بسیار دارد و ایستگاه راه آهن این شهرستان ۵۰۰ کیلومتر از مسیر ریلی شرق کشور را مدیریت می کند و ما بیشترین بارگیری را در حوزه ریل باری در این ایستگاه داریم که مقام سوم کشور را از نظر  بارگیری دارد.

زنگنه ادامه داد: از شرکت احیا و ریل سپاهان تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم ساخت واگن را هم به کارخانه تعمیرات بازسازی و نوسازی واگن باری بیفزاید.

کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن باری شرق کشور در تربت‌حیدریه مرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این کارخانه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت احیا و ریل سپاهان در حال احداث است و برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha