۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84595935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مه‌ولات: دشمنان در جنگ روایت‌ها به دنبال ضربه به نظام هستند

گناباد- ایرنا- امام جمعه مه‌ولات در استان خراسان رضوی گفت: دشمنان در عرصه جنگ روایت‌ها به دنبال ضربه به کشور و نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن هستند که افزایش هوشیاری در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام حسین اسلامی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در گناباد افزود: دشمنان با همه سخت افزارها و نرم افزارهای در اختیار خود و با استفاده از فناوری پیچیده و اعجاب برانگیز رسانه ها و صرف میلیونها دلار به دنبال تحریف واقعیتها هستند.

وی ادامه داد: دشمنان در این عرصه می‌کوشند واقعیتهای موجود را به نفع منافع خود در ذهن افکار عمومی جلوه دهند و جای ظالم و مظلوم و جلاد و شیاد و شهید را عوض کنند.

امام جمعه مه‌ولات گفت: دشمنان در جنگ روایتها در فضای مجازی به اسم آزادی بیان جلو آزادی فکر و تفکر را گرفته اند و می کوشند مطالب دروغین را در ذهن مخاطب نفوذ دهند

وی افزود: یکی از مهمترین نقاط عطف جریان فتنه روایت سازی و ارائه روایت دروغین در تقابل با جبهه حق است. 

حجت الاسلام اسلامی ادامه داد: در کوران جنگ اقتصادی با برخی سوء مدیریتها مواجه شدیم و امروز دولت سیزدهم باید آن را بهبود بخشد. 

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند، حرکت انقلابی باید با عقلانیت و تفکر همراه باشد.

امام جمعه مه‌ولات با بیان اینکه سالانه ۱۸ هزار نفر از هموطنان ما در تصادف‌های جاده ای جان خود را از دست می دهند افزود: دستگاه قضایی باید در اقدام انقلابی علت این مساله را به صورت ریشه ای بررسی و با افراد و مسوولانی که به خاطر منافع خود خودرو فاقد کیفیت مناسب تولید می‌کنند برخورد کند.

وی ادامه داد: با اینکه سالانه ۳۲ هزار نفر در آمریکا طی درگیری‌های مسلحانه کشته می شوند ولی دشمنان، آمار ۱۸ هزار نفر فوتی های سوانح جاده ای کشور ما را بزرگ نمایی می کنند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha