سیره سردار شهید سلیمانی در جامعه ترویج شود

تبریز- ایرنا- مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور ایثارگران گفت: زندگی و سیره شهید سردار سلیمانی، یک مکتب درس‌آموز است و باید رفتار و گفتار این شهید والامقام در جامعه ترویج شود.

مهدی تقیون روز پنج شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کلیبر، با اشاره به اینکه یادآوری دوران دفاع مقدس نباید صرفاً منتهی به هفته دفاع مقدس باشد، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه‌ی تمامی مسئولان است و این موضوع باید به دغدغه مدیران تبدیل شود.

وی بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پایان سال تأکید کرد و یادآور شد: باید ارزیابی شود که ادارات توانسته‌اند در عمل به وظایف خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مؤثر باشند یا نه.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اشتغال فرزندان جانبازان و شهدا، گفت: رفته‌رفته از آمار فرزندان شهدا که بیکار هستند کم می‌شود و تا پایان سال ‌جاری دو مرحله آزمون استخدامی اختصاصی هم برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان ‌شرقی در بحث واگذاری مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عملکرد پایینی دارد، خاطرنشان کرد: امسال کمتر از یک‌صد قطعه زمین جهت احداث مسکن برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تبریز واگذار شده است. تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی منعقد شده تا زمین‌های مورد نیاز جهت احداث مسکن واگذار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha