عضو مجلس خبرگان: ثمره خون پاک شهید سلیمانی امنیت و صلابت ایران اسلامی در منطقه است

ساری- ایرنا- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ثمره خون پاک شهید سلیمانی اتحاد و همدلی مردم در جامعه و امنیت و صلابت ایران اسلامی در منطقه است.

آیت الله رمضان‌علی معلمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهید سلیمانی در دهه‌های گذشته با عزم جهادی و بی‌مانند همواره برای عزت روزافزون انقلاب اسلامی در تلاش بود و به نوعی این شهید گرانقدر مایه فخر ایران زمین است.

وی با بیان اینکه، یکی از ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی در خط ولایت فقیه حرکت کردن، بود، خاطرنشان کرد: دلدادگی ایشان به رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی مانند ندارد و همواره این شخصیت وارسته به منویات رهبری توجه داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمامی برنامه‌های کاری شهید سلیمانی جهادی و خیرخواهانه بود و جوانان و مدیران مومن و انقلابی مازندران و ایران اسلامی به پیروی از ایشان، همواره برای خدمت به مردم در تکاپو باشند.

معلمی ادامه داد: اگر امروز در کشور ما وحدت و همدلی وجود دارد و در تمام نقاط ایران امنیت برقرار است، مرهون جانفشانی و ثمره خون پاک شهید سلیمانی و یاران باوفای ایشان است.

وی با اشاره به این موضوع که، یکی از رویکردهای مهم برای توسعه کشور توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با پیروی از نگاه جهادی سردار سلیمانی برای توسعه و آبادانی کشور به بیانیه گام دوم انقلاب بیش از پیش توجه داشته باشند.

امام جمعه قائم‌شهر گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور باید مدیران و جوانان مانند شهید سلیمانی، مرد میدان باشند و گفتاردرمانی نمی‌تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند و همه مسوولان باید پای کار باشند.

معلمی افزود: خوشبختانه با آغاز فعالیت دولت سیزدهم، مدیرانی را می‌بینیم که مرد عمل هستند و شبانه‌روز برای رفع گرفتاری مردم تلاش می‌کنند و این رویه مثبت نشان می‌دهد که این مسوولان، سردار دلها را الگوی خود قرار دادند که جای تشکر و قدرشناسی دارد.

وی ادامه داد: شناساندن و معرفی تفکرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های نوجوان و جوان ضروری است و در همایش‌های مختلف، ولایتمداری و ایران دوستی این سردار شهید به اقشار مردم بیشتر معرفی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی شیفته سردار شهید سلیمانی بودند و هستند و شهادت ایشان غم بزرگی است که اگر سال‌های سال هم بگذرد از دل مردم با صلابت این دیار رخت بر نمی‌بندد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha