۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84596301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع هوشمند کالا با گوشت مرغ در استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان با گوشت مرغ گرم به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سید حسن میرعماد روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: طرح شبکه توزیع هوشمند کالاهای اساسی استان سمنان در مرحله نخست با توزیع گوشت مرغ گرم به صورت هوشمند و اینترنتی در استان سمنان آغاز شد و در مراحل بعدی سبد فروش کالاهای اساسی در استان سمنان تکمیل می شود.

وی افزود: مرحله نخست این طرح از دیروز هشتم دی با توزیع مرغ گرم در سراسر استان سمنان آغاز شد و به تدریج سایر اقلام تنظیم بازار از جمله تخم مرغ، برنج و شکر و در ایام پایانی سال میوه شب عید از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به جزئیاتی از اجرای طرح توزیع هوشمند و اینترنتی کالاهای اساسی در استان سمنان افزود: ایجاد دسترسی خرید برخط و پرداخت وجه در محل تحویل از طریق دستگاه های کارتخوان، بازگشت وجه پرداختی حداکثر تا ۲۴ ساعت، ثبت درخواست خرید به صورت ۲۴ ساعته و به قیمت مصوب، از جمله ویژگی های اجرای این طرح است.

میرعماد با اشاره به اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در مرحله نخست تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم گذار استان سمنان آماده تحویل مرغ و تخم مرغ هستند.

وی اضافه کرد: بعد از انتقال وظایف نظارت بر بازار کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی یکی از برنامه های مدنظر این وزارتخانه برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی که به نتیجه رسید، توزیع هوشمند و سامانه ای محصولات کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی به تنظیم بازار و حفظ شأن و کرامت مصرف کننده کمک می کند تصریح کرد: توزیع بدون واسطه و هدفمند کالاهای اساسی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha