رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:حماسه ۹ دی سبب تثبیت اصل نظام شد

ساری- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که حماسه ۹ دی سبب تثبیت اصل نظام و ولی فقیه در کشور شد و همه نقشه دشمنان را نقش برآب کرد، گفت: البته دشمنان همیشه در حال تفرقه  هستند و دست از این دشمنی بر نمی دارند.پس باید همواره مراقب باشیم.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:  ۹ دی به فرمایش مقام معظم رهبری ایام الله بوده و برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی ادامه داد : در حالی که  دشمنان به دنبال شقاق و فتنه انگیزی در کشور بودند که البته تاحدی نیز این شکاف در کشور ایجاد شده است ، اما با حضور یکپارچه امت در ۹ دی که بدون دعوت و برنامه ریزی در سراسر کشور رقم خورد بار دیگر اصل نظام و ولایت فقیه تثبیت و حتی گسترش یافت.

پورخاقان شهادت حاج قاسم سلیمانی را حماسه دیگری در کشور توصیف کرد و گفت :حضور دهها میلیون نفر در تشییع جنازه این سردار شهید پس از توطئه دشمنان بر سر بنزین به معنای عهد و پیمانی دیگر ملت با ولی زمان خودشان بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: مردم غیور ایران در انتخابات خرداد امسال نیز با رای دادن به سیدی از سادات و پیرو ولایت و خط رهبری به عنوان رئیس جمهوری نیز نظام ولی فقیه کشور را بار دیگر تثبیت کردند ، امید واریم همواره در راه ولایت گام برداریم.

وی با بیان این که به هر حال رئیس قوه قضاییه مسئولیت سنگین سازمان قضایی نیروهای مسلح را بر عهده حقیر گذاشتند ، گفت: از هشتم دی ماه ۱۳۹۵ در این استان به مدت پنج سال  خدمت کردم ،مازندران دارای مردمی ولایی است ،داشته های زیادی از این استان در کشور تبلیغ شده است اما روحیه ولایت پذیری و تدین مردم این دیار مثال زدنی است.

پورخاقان افزود : سیاست طاغوت بر این بود که کشورهای ساحلی شمالی را به عیش و نوش و تفریح های ناسالم بکشاند اما مردم این دیار اصلا چنین خصیصه ای ندارند و به معنای واقعی دیار عویان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار به حماس ۹ دی و حضور همیشگی مردم در همه صحنه های مهم کشور اشاره کرد و گفت: مردم در فتنه ۸۸ به درستی فتنه انگیزی خائنان داخلی و دشمنان خارجی را تشخیص دادند و حمایت از حق و ولایت را در ۹ دی رقم زدند.

حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی افزود: ملت ایران بارها در مناسبت های مختلف فتنه ها را با بصریت خنثی کردند ، ملت ایران به رغم مشکلات اقتصادی و معیشت سخت که دشمنان با همدستی برخی از خائنان بر ملت تحمیل کردند ؛ اینجوری پای ارزش های خون شهدا ، آرمان های انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند. 

امام جمعه ساری ادامه داد: یک ملت آنگاه  توفیق خواهد داشت که منصب های حاکمیتی در اختیار انسان های شایسته و فرزندان شایسته ملت باشند تا امانت دار در مسئولیت های حساس اجرایی باشند . اگر مسئولیت ها به نا اهل سپرده شود نه تنها خدمتی ارائه نمی شود بلکه خیانت ها نیز می شود که چه بسا صورت گرفت.

وی نیروهای مسلح را از شایستگان نظام توصیف کرد و بیان داشت: ممکن است مواردی جزیی از بداخلاقی ها و ناملایمت ها در این نیروها هم وجود داشته باشد ، اما از سازمان قضایی نیروهای مسلح توقع داریم تا رسیدگی به این موارد با حفظ حرمت و اسرار قوای مسلح باشد تا حرمت افراد و این نیرو حفظ شود . 

محمدی لائینی با اظهار این که اولویت سازمان قضایی باید اصلاح و پیشگیری به نسبت برخورد ها باشد ، گفت: یک رییس جمهور ، وزیر و قاضی باید در نظام جمهوری اسلامی با حفظ حقوق ملت با رویکرد اخلاقی و اسلامی برخورد کند ،قوای مسلح پشتوانه و زینت جامعه هستند و با صالح بودن این نیروها ها امنیت کشور دو چندان می شود و شرافت کشور حفظ می شود.

به گزارش ایرنا رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از این دیدار با حضور در مزار شهدای آرامگاه ملا المجدین ساری با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان عالی ترین مقام قضایی نیروهای مسلح به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی استان مازندران که قرار است روز شنبه هفته آینده در ساری برگزار شود ،به مازندران سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha