خون حاج قاسم و یارانش ؛‌ اشغالگران آمریکایی را در منطقه ریشه کن خواهد کرد

تهران – ایرنا – جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که بدون شک خون شهدای مظلوم مقاومت ؛ موجب ریشه کن شدن و اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق و منطقه خاورمیانه خواهد شد .

در این بیانیه که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت ؛ با تاکید بر گرفتن انتقام خون شهدای مقاومت توسط مجاهدان و ازادی خواهان  امده است :‌  تردیدی نیست که همه نیروهای مقاومت در سراسر جهان اسلام ؛ منتقم خون شهدای مدافع حرم خواهند بود و اشغالگران و حامیان تروریسم را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

این تشکل همچنین در بیانیه خود از احاد ملت عراق خواست تا همه تلاش خود را برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق و خاورمیانه و برچیده شدن همه پایگاههای نظامی اشغالگران بکار گیرند.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین همچنین در این بیانیه بر ضرورت موضع گیری یکسان و یکپارچه همه گروهها و جریان های سیاسی عراق بر ضد اشغالگران آمریکا و عادی سازی روباط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده است .

این بیانیه می افزاید : رویای اینکه آمریکایی ها در منطقه احساس آرامش کنند ؛ توهمی بزرگ است و تحقق نخواهد یافت و ملت های منطقه حضور اشغالگران را در سرزمین خویش برنخواهند تابید.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس وتعدادی از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha