۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84596525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بصیرت مردم عامل مهم در خنثی کردن فتنه دشمنان است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: استکبار جهانی تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌های زیادی برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی انجام داده اند که بصیرت مردم مهمترین عامل خنثی کردن آن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدسعید فاضل‌ دادگر پنجشنبه شب در مراسم گرامی‌داشت یوم الله حماسه ۹ دی ۸۸ در جمع گروه‌های مختلف مردم و مدیران گنبدکاووس اظهار داشت: استکبار جهانی از پیروزی انقلاب تاکنون به سرکردگی آمریکا، اسراییل، منافقین و گروهک‌های تکفیری و با ابرازهایی چون تحریم سیاسی، جنگ‌های داخلی، ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و اکنون با تحریم‌ و جنگ اقتصادی تلاش زیادی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام داده و می‌دهد.

وی، فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن در ایران اسلامی را از دیگر تلاش‌های دشمنان برای آسیب زدن به انقلاب دانست و افزود: همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها تنها با عنصر بصیرت مردم، دشمن شناسی و حضور در صحنه آنها خنثی شدند.

سردار فاضل دادگر اضافه کرد: البته عنایات خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) و هدایت‌های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثار و جانفشانی شهیدان از دیگر عوامل خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در ۴۳ سال گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: دشمنان پس از ناکامی در فتنه ۸۸، راهبرد معیشت و انقلاب را دنبال می‌کنند و با تشدید تحریم‌های اقتصادی برای در تنگنا قرار دادن مردم و اخلال در نظام اقتصادی (سیستم ارزی و بورس) کشور توسط عناصر نفوذی و خود فروخته داخلی فضایی ایجاد کنند تا به خیال باطل خود، مردم بین انقلاب و معیشت یکی را انتخاب نمایند.

وی بابیان اینکه در طول تاریخ اسلام و قبل از آن دایره تحریم و فشار اقتصادی و نظامی دشمنان علیه پیامبران الهی و نیز پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) بوده و همه آنها در مسیر الهی خود ثابت قدم بودند، افزود: مردم آگاه و فهیم ایران نیز با همه فتنه‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان و مشکلات و سختی‌هایی که تحمل می‌کنند اما هرگز از مسیر انقلاب و رهبری و خون شهیدان که سند و گواه مقدس بودن انقلاب است، جدا نمی‌شوند.

سردار فاضل دادگر گفت: امروز نیز حفظ وحدت، یکپارچگی و بصیرت بین گروه‌های مختلف مردم، علما و روحانیون اعم از شیعه و اهل سنت راه خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان است ضمن اینکه مدیران ادارات و نهادها نیز باید خالصانه و مجاهدانه بیش از پیش در خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها تلاش کنند.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: سردار سلیمانی انسانی خدایی شد زیرا  فارغ از دین، مذهب و مکتب افراد، هرجا می‌دید انسانیت به خطر افتاده وارد میدان خدمت می‌شد و این چنین محبوب قلب همه آزادگان جهان شد.

وی افزود: در روس و سیره حاج قاسم سلیمانی، شیعه و سنی، مسیحی و مسلمان فرق نداشت و در زندگی از نوجوانی تا پایان عمر و شهادت، صرفا خدمت خالصانه به مردم را مدنظر داشت و همه باید تلاش کنیم او را در خدمت به مردم الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در آغاز این مراسم با گرامی‌داشت حماسه ۹ دی سال ۸۸، اظهار داشت که این حماسه زمانی توسط مردم ایران اسلامی خلق شد که فتنه گران با بی بصیرتی خویش نسبت به ارزش‌های اسلامی، پرچم عزای امام حسین(ع) و تمثال امام راحل بی احترامی کردند و آنها نمی‌دانستند که این ارزش‌ها با خون، گوشت و پوست ملت ولایتمدار ایران ما درآمیخته است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مسجد قائمیه شهر گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه، ائمه جمعه و مدیران ادارات و نهادها به همراه گروه‌های مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha