استاندار: بهره‌برداری از اردوگاه حرفه آموزی مددجویان زندان ها در کبوترخان از اولویت‌های کرمان است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: تکمیل و بهره‌ برداری اردوگاه حرفه آموزی مددجویان زندان ها در کبوترخان و بهبود شرایط زندان‌های این استان از اولویت‌های کرمان است.

به گزارش شبانگاه پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند بهره‌برداری از اردوگاه کبوترخان و بهبود شرایط زندان‌های این استان را از اولویت‌های کرمان برشمرد و افزود: نشست های متعددی برای تکمیل و بهره‌برداری بخشی از این اردوگاه در استان و با مقامات کشوری برگزار شد.
وی ادامه داد: تکمیل هر چه سریعتر و استفاده از این اردوگاه به کرمان کمک زیادی خواهد کرد و با توجه به اعتبار زیادی نیز که لازم دارد، باید راهکارهای اساسی برای آن دیده شود.‌
استاندار کرمان گفت: در آخرین نشست مقرر شد بنگاه‌ها و شرکت ‌های بزرگ هر کدام اجرای بخشی از کار را به عهده بگیرند که طبق برآورد صورت گرفته تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور نیز در این دیدار گفت: اراده جدی داریم که از محل منابع سازمان، اعتباری برای بهره‌برداری اردوگاه کبوترخان گذاشته شود تا علاوه بر رفع نیاز استان، از هدر رفت هزینه‌های صورت گرفته هم جلوگیری شود.
سید عبدالله مرتضوی با بیان اینکه تعدادی از زندان‌های کرمان به حمایت استانی برای بهبود شرایط نیاز دارند، ادامه داد: سعی داریم که از محل فروش اموال و املاک سازمان، کمکی به استان‌ها و رفع مسائل پیرامون زندان‌ها و اقدامات تامینی شود.

سیدعبدالله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور و ناصر سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور نهم دی ماه در سفر به کرمان با علی زینی‌وند استاندار کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان و احمد دهقانی سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha