سردار فدوی: بصیرت مردم عظمت  ۹ دی را آفرید

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه‌ای که سعی کردند حق و باطل را مخلوط و اذهان ملت را مشوش کنند، بصیرت و تبعیت‌ مردم از امامشان، عظمت حماسه ۹ دی را آفرید و ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ علی فدوی پیش از خطبه نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران (دهم دی ۱۴۰۰) در مصلی امام‌خمینی (ره) گفت: ایام بسیار ویژه و خاصی است؛ هم هفته گذشته و هم هفته‌ای که در پیش رو داریم.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه، ادامه داد: در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دل‌ها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه امت اسلامی را معطوف به مسائل انقلاب اسلامی کرد.

سردار فدوی با اشاره به ۹ دی ۸۸، افزود: در سال ۱۳۸۸ در پی فتنه‌ای که همه خبیثان عالم در پی آن آمدند و رییس جمهور شیطان بزرگ آمریکا و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن ۸ ماه در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند؛ امیدوار بودند که زمان آن را آنقدر طولانی کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

وی با یادآور عاشورای ۸۸، گفت: در طول تاریخ شیعه روز عاشورا عظمت بزرگی دارد اما در عاشورای سال ۸۸ فتنه‌گران کاری خبیثانه کردند بطوریکه مردم دیگر طاقت نیاورند و حماسه ۹ دی را  رقم زدند و آبی بر این آتش پاشیدند که دیگر نتوانستند نه فتنه‌گران داخل و نه پشتیبان آنها در خارج دم برآورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) فرموده بودند هر وقت خبائث، شیاطین عالم و ابرقدرت‌ها از شما پشتیبانی کردند، بدانید مسیر را غلط رفته اید. در طول آن ۸ ماه، بارها و بارها مسوولان مختلف شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها و کشورهای دیگری که پیروان آمریکا هستند، نام بسیاری را آورند و آنها را تشویق و پشتیبانی کردند و آن کلام امام (ره) را به یاد نیاوردند و شاید نخواستند به یاد بیاورند.

سردار فدوی با  اشاره به ارتباط سلمان فارسی و امیرالمومنین (ع)، افزود: سلمان وقتی پشت سر امیرالمومنین (ع) راه می‌رفت حتی نمی‌خواست جای پا داشته باشد و به صورت صد در صدی از امام (ع) اطاعت داشت. سلمان چون ایرانی بود نسبت به بقیه مسلمان بر همه ما حجت را تمام‌ کرد و این موضوع را به ویژه بعد از انقلاب اسلامی باید آویزه گوش قرار دهیم.  

وی یادآور شد: ما همه آنچه  را که در طول این سال‌ها به عنوان عظمت، پیروزی و افتخار داریم زمانی بوده است که تمام و کمال به دستور امامین انقلاب اسلامی عمل کرده ایم و اکنون در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما درپی بازدارندگی مقابل ایران هستند و یکی از علت‌های این موضوع اجرای فرامین و دستورات امامین انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این کار سخت که مشتاقانه، باورمندانه و پای کار به دنبال امامین انقلاب اسلامی رفتیم و خداوند متعال پیروزی‌های بزرگی را نصیب انقلاب اسلامی کرد. بیش از ۲۰۰ هزار شهید انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافع حرم و امنیت موید این مطلب است. ایادی آمریکا از همان ابتدا به انقلاب اسلامی حمله کردند و یک روز نبود که دشمنان با ایران دشمنی نکنند.  

سردار فدوی افزود: ملت ایران به تکالیفی که خداوند مشخص کرده بود عمل کرد و اتحادی را که شیطان بزرگ آمریکا در طول حدود ۴۳ برای دشمنی با ایران ایجاد کرد و این همه دشمنی، جنگ و فتنه ایجاد کردند اما یک پیروزی نمی‌توانند اعلام کنند چون نتیجه آن را خدا رقم زده است.

وی اضافه کرد: اکنون به لحاظ تکالیفی که کل نظام و مردم و مجموعه‌های انقلاب اسلامی انجام داده‌اند در جایگاهی قرار داریم که با گذشته ما قابل مقایسه نیست. خداوند نتایجی را عنایت کرده است ولی مقدمه آن تکالیفی است که باید انجام می‌دادیم و انجام داده‌ایم.

سردار فدوی افزود: قاعده خداوند برای همه موضوعات و نه فقط کارهای سخت وجود دارد. وعده خداوند حق است و در انجام وعده‌های خداوند تخلفی نیست و خداوند بهترین نتایج را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: قدرت انقلاب اسلامی روزی در اوایل انقلاب متفاوت بود و ما در خانه‌های خودمان با دشمنان خود باید می‌جنگیدیم که اگر ادامه پیدا می‌کرد، ذلیل می‌شدیم و چقدر سریع دلدادگان انقلاب اسلامی، دشمن را از خانه خود بیرون کردند و از آن به بعد هر زمان دشمنی با انقلاب اسلامی صورت گرفت، ‌ دشمنان ما مجبور بودند در خانه خودشان با دلدادگان انقلاب اسلامی بجنگند و خداوند آن عظمت‌ها را به وجود آورد.

سردار فدوی تاکید کرد: این موضوع فقط مربوط به ام القرای انقلاب اسلامی نیست بلکه هر جا این قاعده توسط دلدادگان انقلاب اسلامی جبهه مقاومت برقرار شده، همین نتیجه  را خداوند رقم زده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت سال‌های طولانی، بزرگ دلداده انقلاب اسلامی شهید سلیمانی جبهه وسیع مقاومت گستره ای پیدا کرد که این گستره هزاران کیلومتر از مرکز انقلاب اسلامی دورتر بود ولی همان‌ها به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی قرار داشتند عمل کردند.

دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن دشمنان اسلام را به مهلکه انداختند

سردار فدوی افزود: اکنون در یمن چه خبر است؟ دلدادگان انقلاب اسلامی در آنجا هم دشمنان اسلام را به مهلکه انداختند و چون دفاع مقدس که نوک حمله به ایران دیوانه ای مثل صدام بود و پشت او هم ۸۷ کشور از جمله شوروی و آمریکا  قرار داشتند، آنجا هم همه با مردم یمن می‌جنگند. شیطان بزرگ آمریکا، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها، برخی کشورهای آفریقایی و کشورهای جنوب خلیج فارس نوک حمله جنگ در یمن را برعهده دارند؛ چرا همه شکست خوردند؟ زیرا آنها هم به برکت انقلاب اسلامی همین قاعده را عمل کردند یعنی به تکالیفی که مربوط به خدا و قرآن است عمل کردند و خداوند هم بهترین نتایج را برای آنها به وجود آورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: یمن در محاصره کامل است؛ حتی نمی‌شود به آنها دارو و غذا رساند و خبیثانی که با مردم یمن می جنگند این فشارها را آورده اند اما دائم از مردم یمن و انصارالله شکست می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع فقط در یمن نیست بلکه در فلسطین، لبنان، سوریه، افغانستان و عراق هم همین شده است چون قاعده ای که خداوند مشخص کرده، قطعی و حتمی است و وعده‌های خداوند حق است.

سردار فدوی تصریح کرد: وقتی ملتی امام دارد باید پیروی را به حداکثر برساند و به میزان این پیروی عنایات خداوند برقرار است. متاسفانه در بسیاری از مواقع در طول این ۴۳ سال برخی نظرات خود و نه نظر امامین را اعمال کردند اما خدا را  شکر که ملت، نظام و کلیات مسوولان ما این روال را انجام دادند که خداوند عنایات خود را بر ما داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن، در چند هفته اخیر صهیونیست‌ها به پشتوانه آمریکا اراجیف می‌گفتند اما بعد از رزمایش اخیر به صورت کتبی نخست وزیر صهیونیست‌ها ابلاغ کرد که کسی برای اقدام نظامی علیه ایران صحبت نکند زیرا فهمیدند که وقتی آمریکا که شیطان بزرگ آنها است در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی به فرموده امام (ره)   هیچ غلطی نمی تواند بکند. از این جمله ۴۳ سال  گذشته و سوال این است که آمریکا چه کاری کرده است؟

سردار فدوی افزود: آمریکای ضعیف به روش‌هایی چون تحریم‌های اقتصادی برای مبارزه با  انقلاب اسلامی روی آورده و رسما مسوولان شیطان بزرگ اعلام کردند که باید دنبال توانی بروند که مقابل ایران بازدارنده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر در اموراتی که امروز گرفتار آن هستیم قاعده خداوند را انجام دهیم، به همان میزان عنایات خداوند نصیب ملت می‌شود.

باید روند جبهه حق انقلاب اسلامی را محکم ادامه دهیم 

سردار فدوی با تاکید بر اینکه باید روند انقلاب اسلامی را محکم ادامه دهیم تا به قله دست یابیم، افزود: حتی در کاری که شیاطین انجام دادند و بزرگ مرد پاسدار، سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساندند، هم ترامپ در این روزها اعتراف کرد و هم صهیونیست‌ها اعلام کردند که اشتباه کردند و ترامپ گفت که صهیونیست‌ها او را فریب داده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جبهه حق انقلاب اسلامی را محکم ادامه دهیم دشمنی‌ها تمام می‌شود و دیگر شیطان بزرگ جرات نخواهد داشت.

سردار فدوی یادآور شد: تجربه ۴۳ سال نشان داده است اگر از دستورات خداوند متعال، پیامبر، امامان معصوم و امامین انقلاب اسلامی را پیروی کنیم، در همه امور می‌توانیم به قله برسیم.

وی تصریح کرد: استعدادها ما به حدی است که در هر کاری وارد شویم می توانیم به بهترین وجه انجام دهیم و از سوی دیگر نیز وعده خداوند حق است و تخلفی در آن وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی دستورات خداوند را گوش کنیم، دشمن نمی‌تواند از اقداماتی که انجام می‌دهد نتیجه بگیرد زیرا خداوند وعده داده که دشمن را خدا محکوم می‌کند ولی شرط آن است که ما به تکالیف خود عمل کنیم حتی اگر در انجام تکالیف لازم باشد که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha