۱۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند

یاسوج - ایرنا - مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر در این استان به علت رعایت نکردن مسایل ایمنی، با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

محمد امین نیکویی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۹ دقیقه بامداد جمعه شب در روستای «بیاره» سی سخت چهار نفر از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ و انتقال  به مرکز درمانی سی سخت حال عمومی هر چهار نفر کاملا مطلوب است.

وی افزود: در حادثه دیگری در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه روز پنجشنبه نهم دی ماه ۱۴۰۰ در روستای «علی آباد فیلگاه» دهدشت مسمومیت مادر و دو فرزندش به مرکز اورژانس ۱۱۵  گزارش شد و هر سه نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل و حال عمومی هر سه مصدوم  مطلوب گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حادثه ساعت ۱۵ و ۱۱ دقیقه عصر روز پنجشنبه نهم دی ماه، مسمومیت سه نفر دیگر در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه گزارش شد و که هر سه مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ ابتدا به درمانگاه لیکک و سپس یکی از مصدومان به علت وخامت حال عمومی و کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهیدزاده بهبهان خوزستان منتقل شد.

بر اساس آمار پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد  این استان  سال گذشته از لحاظ فوتی های گاز گرفتگی به نسبت جمعیت رتبه شانزدهم کشور بوده است.

پار سال هشت نفر  بر اثر گازگرفتگی در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

از ابتدای امسال تا نون  یک نفر (دختر ۱۰ ساله) در منطقه کوشک شهرستان بویراحمد جان خود را بر اثر گازگرفتگی از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha