تکرار شکست سنگین شهروند در شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران

ساری – ایرنا – دیدار برگشت دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور با تکرار برد پرگل کلاردشتی‌ها مقابل باسابقه‌ترین تیم لیگ برتر یعنی شهروند ساری پایان یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز جمعه بین ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی از تیم زندی‌بتن کلاردشت میزبانی کرد که این دیدار با نتیجه پرگل ۷ – ۳ به سود تیم مهمان پایان یافت. دیدار رفت دو تیم نیز در هفته دوم مسابقات با برد ۷ – ۱ زندی‌بتن پایان یافته بود.

دو تیم که از نظر موقعیت در جدول شرایط مناسبی ندارند برای بهتر شدن وضعیت‌شان به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند. نزدیکی فاصله دو تیم در جدول و قرار داشتن زندی‌بتن در رتبه یازدهم و شهروند در رتبه سیزدهم حساسیت این مسابقه را برای تیم‌های مازندرانی لیگ برتر فوتسال بیشتر کرد.

شهروند ساری از ابتدای مسابقه برای کسب هر سه امتیاز بازی روندی تقریبا تهاجمی را در پیش گرفت و توانست در همان ابتدای بازی به گل برسد و برای کسب یک برد خانگی هواداران خود را امیدوار کند. اما برتری میزبان زیاد پایدار نماند و شاگردان رضا لک خیلی زود توانستند علاوه بر جبران گل خورده، از میزبان نیز پیش بیفتند.

زندی‌بتن در نیمه نخست با دو گل رضا سپندار، دو گل مراد ناظری و یک گل مهدی دهقان‌نژاد توانست پنج بار دروازه شهروند را باز کند و با خیالی تقریبا آسوده از برد به رختکن برود.

تیم مهمان در نیمه دوم گل‌های ششم و هفتم را نیز توسط سامان قزوینی‌پور و رشید قلی‌پور وارد دروازه میزبان کرد تا مانند دیدار رفت دو تیم در هفته دوم، زندی‌بتن تعداد گل‌هایش مقابل شهروند را به هفت برساند. حاصل تلاش‌های شهروند برای جبران گل‌های خورده در نیمه دوم به ثبت دو گل دیگر ختم شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۷ – ۳ به سود شاگردان رضا لک که زمانی سرمربی شهروند ساری بود پایان یافت. برای شهروند در این مسابقه محمدتقی علیزاده (دو گل) و بهنام فعال گلزنی کردند.

تکرار شکست سنگین شهروند در شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران

شهروند ساری با این شکست برای دهمین بار در این فصل باخت را تحربه کرد و با همان ۹ امتیاز کسب شده از دو برد و سه تساوی در دیدارهای گذشته همچنان در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی باقی ماند. فاصله امتیازی شهروند با تیم دوازدهم جدولبا یک بازی بیشتر از چهار امتیاز به ۶ امتیاز افزایش یافت.

زندی‌بتن کلاردشت نیز با این برد خارج از خانه به پنجمین برد فصل دست یافت و با رساندن مجموع امتیازات به عدد ۱۶ توانست دو پله در جدول صعود کند و با قرار گرفتن در رتبه نهم از محدوده خطر دور شود.

دو تیم دیدار هفته شانزدهم را باید چهارشنبه ۱۵ دی مقابل حریفان برگزار کنند که طبق برنامه زندی‌بتن کلاردشت از فردوس قم میزبانی می‌کند و شهروند ساری در ساوه مهمان سن‌ایچ می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha