۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84597213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید شهردار بیرجند از عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌های شهر

بیرجند - ایرنا - شهردار بیرجند به همراه جمعی از مدیران شهری همزمان با تشدید بارندگی، از عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های شهر بازدید کرد.

مهدی بهترین روز جمعه از عملیات لایروبی کانال‌ها و جوب‌های سطح شهر با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی آنها که در مسیر سیلاب قرار دارند، بازدید کرد.

نیروهای خدمات شهری و اجرایی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی‌ها اقدام به لایروبی کانال‌های سطح شهر می‌کنند تا مشکلی از نظر آب‌گرفتگی در معابر سطح شهر پیش نیاید.

شهردار بیرجند گفت: شهرداری برای مقابله با سیلاب و اتفاقات ناشی از بارندگی‌های اخیر به حالت آماده‌باش درآمد.

بهترین افزود: همزمان با آغاز بارندگی از شب گذشته‌ چهار اکیپ در شهرداری مرکز و تعداد ۲۵ آتش‌نشان در ۶ ایستگاه آتش‌نشانی آماده خدمت‌رسانی و مقابله با هر گونه حادثه در پی بارندگی‌ها هستند.

فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه نهم دی در خراسان جنوبی آغاز شد و بارش‌ باران و برف امروز در این استان از جمله شهر بیرجند اوج گرفت.

بارش شدید باران در برخی شهرها و روستاهای استان باعث جاری شدن روان‌آب شد اما هنوز از خسارات احتمالی سیلاب گزارشی دریافت نشده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی نسبت به وقوع روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط، بارش برف و تشکیل مه در مناطق سردسیر، کوهستانی و گردنه‌ها و رعد و برق هشدار سطح نارنجی (آمادگی) صادر و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد استان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha