تفکرات راهبردی شهید سلیمانی برنامه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرد

تهران- ایرنا- سخنگوی هیات رییسه مجلس، حاج قاسم سلیمانی را یک چهره فراملی خواند و گفت: سردار شهید سلیمانی با شجاعت و نگاه راهبردی که داشت، برنامه‌ها و تحرکات آمریکا را در منطقه خاورمیانه خنثی کرد.

«سید نظام‌الدین موسوی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک استراتژیست بزرگ در حوزه نظامی و راهبردی بود. در دهه‌های اخیر فردی با  چنین مشخصات در منطقه خاورمیانه سراغ نداریم و حتی دشمنان حاج قاسم این به این موضوع معترف هستند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تفکر راهبردی حاج قاسم بسیاری از تحرکات غرب و آمریکا را در خاورمیانه خنثی کرد و تفکرات و اقدامات وی را باید در دانشگاه‌های دنیا تدریس کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با توصیف ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت: دلاوری‌های حاج قاسم سلیمانی شهره عام و خاص بود وی هیچ‌گاه نترسید و با شجاعت و شهامت در مسیر حق قدم برداشت لازمه اجرای تفکرات استراتژیک داشتن همین روحیه شجاعت ایشان بود.

موسوی حاج قاسم سلیمانی را یک چهره فراملی و دارای نگاه راهبردی خواند و گفت: حضور شهید سلیمانی منحصر به مرزهای جغرافیایی یک کشور نبود. وی متعلق به جهان اسلام و همه ملت‌های مسلمان و منطقه بود .

وی گفت: پیشرفت‌های محور مقاومت مرهون فداکارهای حاج قاسم سلیمانی و تفکرات اوست. فداکاری شهید سلیمانی در مبارزه با داعش در عراق و سوریه برای همیشه در تاریخ منطقه ماندگار شد و منش و سیره وی درسی بزرگی  برای آزادیخواهان جهان است.

نماینده مردم تهران اضافه کرد:حاج قاسم سلیمانی با همه بزرگی و عظمت، ولایتمدار و به معنای اخص کلمه سرباز ولایت بود. دلیل موفقیت و توفیق افرادی همانند شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله این است که بدون هیچ گونه شبهه‌ای با یقین از دستورات ولی امر مسلمین تبعیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha