حفظ دستاوردها و تبیین افکار شهید سلیمانی یک رسالت مهم است

همدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حفظ دستاوردهای سردار حاج قاسم سلیمانی و تبیین افکار این شهید والامقام برای نسل جوان یک رسالت و وظیفه مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است که باید برای جامعه بازگو شود.

وی با اشاره به مصادف شدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه، از اعزام ۶۲۵ مُبلغ به منظور سخنرانی با محوریت مکتب فاطمی و حاج قاسم به تمامی نقاط استان به خصوص روستاها و شکل گیری حلقه های معرفتی و بصیرتی توسط ائمه جماعات مساجد شهر و روستا خبر داد.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب والای حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است و انعکاس خدمات و تبیین افکار سردار سلیمانی بین جوانان برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان اهمیت زیادی دارد.

به گفته وی برنامه‌های معرفتی ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی برای نسل جوان در مساجد و تکایا با رعایت موازین بهداشتی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام نظیری"جهاد تبیین" را یکی از الزامات تحقق بیانیه "گام دوم" دانست و تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری جهاد تبیین، برپایی و برگزاری باشکوه مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، فرصتی برای شکل گیری "جهاد تبیین" به منظور جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هر چند ۲ سال است که از برکت وجود حاج قاسم محروم هستیم اما غم هجر و دوری ایشان آنچنان است که انگار سالیان زیادی که شهید سلیمانی را از دست داده‌ایم و ایام شهادت ایشان به ملت ایران بسیار سخت گذشته است.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha