مدیرکل بنیاد شهید: مشکل زمین برای ساخت مسکن ۶۰۰ ایثارگر یزد رفع شد

یزد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: مشکل واگذاری زمین برای ساخت مسکن ۶۰۰ نفر از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در استان رفع شد.

حجت‌الاسلام عباس زارع روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه زمین برای ساخت منزل مسکونی ایثارگران واگذار شد که استان یزد در مجموع به دلیل جذب بیشتر زمین مقام برتر را دارد .

وی با قدردانی از تمامی دستگاه‌ها و افرادی که برای حل مشکل زمین برای ساخت منزل مسکونی ایثارگران همکاری دارند، ادامه داد: رفع مشکل خانواده بزرگ ایثارگران به خصوص در حوزه مسکن در اولویت این مجموعه است.

این مسئول اظهار کرد: سال‌جاری با پیگیری مستمر با مسئولان کشوری و استانی و همراهی استانداری مشکل زمین مسکونی جامعه ایثارگران در شهرستان یزد رفع شد و این روند برای تامین نیاز جامعه هدف ادامه دارد.

زارع بیان  کرد: در شهرستان یزد یک هزار و ۳۰۰ نفر از ایثارگران واجد شرایط دریافت زمین هستند که کار شناسایی متقاضیان واجد شرایط صورت گرفت که شامل جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسران و فرزندان شهدا هستند.

وی اظهار کرد: تامین مسکن، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و امور فرهنگی جزو برنامه‌های مهمی است که از سوی بنیاد شیهد و امورایثارگران یزد با همکاری بخش‌های مختلف در استان پیگیری و اقدام می‌شود.

یزد هم اکنون یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و در دفاع مقدس چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرد و حدود ۵۰ هزار خانوار جزو جامعه ایثارگری این استان هستند.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha