بیش از ۹۲ درصد از واجدان شرایط در قشم واکسن کرونا دریافت کردند

قشم- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: از ۱۷۵ هزار و ۱۴۰ نفر جمعیت این شهرستان ، ۱۲۲ هزار و ۹۲۲ نفر واجد شرایط دریافت واکسن بودند که ۹۲ و هشت دهم درصد از این تعداد واکسینه شده‌اند.

دکتر حمیدرضا بهزادی روز سه‌شنبه در کارگروه سلامت قشم افزود:۱۱۴ هزار و ۱۱۸ نفر واکسن نوبت اول خود را دریافت کردند که باعث شد جزیره قشم رتبه اول تزریق واکسن در استان را کسب کند.

وی ادامه داد: افزون بر آن، تعداد ۹۷ هزار و ۷۲ نفر واکسن نوبت دوم و ۹ هزار و ۴۶۳ نفر نیز واکسن نوبت سوم خود را تزریق کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: واکسیناسیون سراسری کرونا در ۱۰ محل جزیره قشم با ۵۴ کاربر و تزریق کننده در ۲ مرکز تجمیعی شهری و هشت مرکز روستایی انجام شد.

از ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ واکسیناسیون در جزیره قشم با تزریق ۱۳۰ واکسن به کادر درمان آغاز شد.

وی یاد آور شد: سویه جدید موسوم به اومیکرون هم دراین شهرستان شناسایی شده است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با توجه به ایام سفر به جزیره قشم لازم و ضروری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۷۵ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha