جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قویتر می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اثر شهادت سردار دلها از حضور وی بیشتر است و جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قویتر خواهد شد.

دکتر محسن مرادی روز شنبه در نشست‌ تخصصی و هم اندیشی کارگروه اندیشه‌ورز و اسلامی کردن دانشگاه افزود: اساتید و جامعه نخبگان در قبال حل مسائل جامعه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه امروز بی‌توجهی به مسائل اجتماعی گریبانگیر مدیران ما شده است ادامه داد: اگر حل مسائل اجتماعی و معضلات خانواده را در بیرون جامعه جستجو کنیم راه به جایی نمی‌بریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بصیرت یعنی با تحلیل جوانب مسئله از سوگیری‌های شخصی جلوگیری کرده و تصمیمی که به صلاح جامعه و همگان باشد، اتخاذ نمائیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: غفلت و غارت ۲ کلید واژه‌ای است که رهبری در بیانات خود در دیدار با نخبگان جامعه مطرح نمودند.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود: استکبار همیشه برای غارت و استفاده از منابع مادی کشورها، با شبهه افکنی و ایجاد فضای مه آلود به اهداف شوم خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانشگاه، کارخانه انسان‌سازی و منبع تحول جامعه است، ادامه داد: ما باید با آگاهی و بصیرت اجازه ایجاد این فضا را به دشمن ندهیم.

دکتر امینی معاون سیاسی و تحلیلگر سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز گفت: استقامت فکری و عقیدتی، استقامت عملی، روحیات جهادی و انقلابی، هوشیاری نسبت به خطرات و تهدیدات، عبرت آموزی و ولایتمداری از شاخص‌های مهم حماسه نهم دی ماه است.

این نشست به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه و دانشگاه و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha