۱۱ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84598372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیابی تاتنهام برابر واتفورد در دقیقه ۶+۹۰

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۴
کد خبر: 84598372
کامیابی تاتنهام برابر واتفورد در دقیقه ۶+۹۰

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خارج از خانه در لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد، موفق شد در واپسین دقایق بازی به برتری برسد.

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال واتفورد از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) در ورزشگاه خانگی خود (ویکاریج رُد)  به مصاف تیم تاتنهام رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر اسپرز خاتمه یافت.

این در حالی بود که چند دیدار تاتنهام در این فصل به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود و همین موضوع باعث شد تا این تیم کمی از صدر جدول فاصله بگیرد. واتفورد هم دوست نداشت تا در این جدال خانگی امتیاز از دست داده و به‌دنبال بهبود جایگاهش در جدول بود.

تاتنهام که انگیزه زیادی برای برتری‌در این بازی داشت تلاش زیادی کرد اما با دفاع مستحکم واتفورد مواجه شد تا اینکه در دقیقه ۶+۹۰ داوینسون سانچر مدافع پیش تاخته برای تیم آنتونیو کونته گلزنی کرد تا اسپرز در این دیدار به برتری برسد.

با این نتیجه واتفورد با ۱۳ امتیازی در رده هفدهم جدول باقی ماند. تاتنهام نیز با ۱۸ بازی ۳۳ امتیازی شد و به طور موقت بالاتر از وستهام و منچستریونایتد در رتبه پنجم جدول جای گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha