اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم قصوری غیرقابل گذشت است

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: باید امور تنظیم بازار کالاهای اساسی را بی وقفه پیش ببریم و در این راستا اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم قصوری غیرقابل گذشت است.

به گزارش ایرنا، «شهریار قاسمی» شنبه شب در جلسه تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با اشاره به وظایف مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان، افزود: مسوولیت بازرسی و نظارت بر کالاها و تنظیم بازار وظیفه خطیر و مهمی است و مستلزم برنامه ریزی دقیق برای حصول به نتیجه دلخواه هستیم.

وی، برنامه محور بودن نظارت ها را از اصلی ترین ارکان فعالیت در حوزه تنظیم بازار به حساب آورد و اظهار داشت: تعلل حتی بصورت مقطعی در بحث تنظیم بازار خسارت‌زا است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، سپس تهیه چارت تشکیلاتی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی را مهم برشمرد و گفت: باید در کوتاه ترین زمان ممکن ساختار تشکیلاتی ستادی و شهرستانی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی و برنامه بازدید اکیپ های نظارتی را تهیه و عملیاتی نماییم.

وی بر تامین امکانات و پشتیبانی خودرویی اکیپ های نظارتی تاکید کرد و افزود: برای افزایش ضریب کارآمدی اکیپ های نظارتی باید از همه پتانسیل های موجود مجموعه سازمان و مدیریت های ادارات تابعه نهایت استفاده مطلوب صورت گیرد.

قاسمی، معیشت مردم و تامین بستر آرامش بازار را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: هم اکنون تامین امنیت غذایی و آرامش بازار و معیشت مردم اولویت اصلی برنامه ریزی های سازمان بحساب می آید و هیچ قصوری را برای اخلال در روند توزیع و قیمت کالاهای اساسی نمی پذیریم.

وی همچنین با تاکید بر مشارکت همگانی برای تحقق موفقیت در امر نظارت بر بازار و اهمیت کنترل قیمت ها، گفت: استان کرمانشاه تنها با همدلی و با جامع عمل پوشاندن به شعار «همه با هم» بودن می تواند از عهده وظیفه نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها برآید.

سرپرست جهاد کشاورزی کرمانشاه، در پایان سخنان خود کار در عرصه تنظیم بازار را کاری شبانه روزی تلقی کرد و گفت: لحظه ای غفلت از بازار، تبعات منفی بسیاری به همراه خواهد داشت که باعث اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم خواهد شد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر، بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha