مطالبه خون شهید سلیمانی به یک هدف بزرگ در محور مقاومت تبدیل شده است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: مطالبه خون پاک و مطهر شهید سلیمانی به یکی از بزرگترین اهداف رزمندگان در محور مقاومت و برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی عبد مخلص خداوند بود که عمر خود را در مجاهدت برای دفاع از اسلام صرف نمود و نقش مهمی در شکل گیری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار داشت.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت تصویر کاملی از تحقق وعده های الهی در قرآن است و یاری دین اسلام به طور قطع باعث جذب نصرت الهی و پیروزی در برابر دشمنان خواهد شد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در تبیین حقانیت جبهه مقاومت عنوان داشت: نصرت الهی و رسیدن به پیروزی های بزرگ در برابر دشمنان و دنیای استکبار و فرار متجاوزین از کشورهای مختلف منطقه بزرگترین دلیل بر حقانیت جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام فاطمی نسب، فرار دشمنان از منطقه را از نشانه های انتقام دانست و افزود: امروز دشمنان و استکبار با خفت و خاری از کشورهای منطقه فرار می کنند و این فرار تا پایان خروج آخرین نیروی نظامی آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت و آخرین نقطه این انتقام پاک شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور رییس جمهوری وقت آمریکا، دونالد ترامپ صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha