شهید سلیمانی در دوران جنگ وارد گام دوم انقلاب شده بود

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: جلوتر از زمان بودن یکی از خصیصه های شهید سلیمانی است به گونه ای که این شهید از دوران جنگ تحمیلی وارد گام دوم انقلاب شده بود.

حجت الاسلام احمد حسن زاده رویکشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب به عنوان یک اصل راهبردی، تحقق اهداف این گام از جمله استفاده از نیروهای جوان و کارآمد لازمه پیشبرد آرمان های جمهوری اسلامی بوده و لازم است از تجارب موفق گذشته در این زمینه بهره برد.

وی اضافه کرد: مدیریت جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای موفق در این زمینه است به گونه ای که وی در دوران جنگ تحمیلی جوانان و فعال جهادی را در پست های مختلف جبهه ها بکار گیری کرد این مهم نشان دهنده جلوتر از زمان بودن وی در تحقق این گام است.

امام جمعه کیش اضافه کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب برای بکارگیری از نیروی های نخبه، جوان و فعال جهادی، به طور طبیعی باید مسوولان تاثیر گذار به این باور برسند که این نیروها از قدرت های مختلفی برخوردار هستند و می توان با اعتماد به آنها به اهداف بزرگتری در رسیدن به آرمان های جمهوری اسلامی برسند.

وی افزود: اگر این مهم در جمهوری اسلامی به یک باور میان مسوولان تبدیل شود زیر مجموعه دستگاه ها و نهادهای مختلف مملو از نیروهایی خواهد بود که در کنار پایبندی به اصول اسلامی و انقلابی کشور را به سمت توسعه های بیشماری حرکت خواهند داد.

حجت اسلام حسن زاده با اشاره به اینکه نوع مدیریت جهادی شهید سلیمانی سبکی ویژه است گفت: نحوه مدیریت این شهید به عنوان الگو در جامعه برای رشد و اعتلای کشور نهادینه شود.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha