استاندار کردستان: شهادت شهید قاسم سلیمانی حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در پیامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نوشت: شهید سلیمانی با شهادت خود حقانیت مسیر تابناک انقلاب اسلامی را اثبات کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، متن پیام اسماعیل زارعی‌کوشا که شامگاه یکشنبه منتشر شد به این شرح است:

"۲ سال از عروج سردار نامی ایرانی، حامی مظلومان جهان، مرد میدان و محبوب قلوب همه آزادگان جهان، یاور ستمدیدگان گیتی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت و هنوز هم اندوه هجران جان کاهش، دل های دلسوختگان به ویژه ملت عزیز ایران را در غم و اندوه قرار داده است.

آری شهادت پاداش انسان‌های بزرگ و برگزیده‌ الهی است و حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد ایرانی از جمله برگزیدگانی است که برای جهاد در راه خدا لحظه ای درنگ نکرد و با شهادت خود حقانیت مسیر تابناک انقلاب اسلامی را اثبات کرد و به افتخاری برای این سرزمین شهید پرور تبدیل شد.

این سردار ایرانی نمونه واقعی مجاهد فی سبیل‌الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرار داد و امروز نه تنها ملت ایران که همه آزادگان جهان سوگوار فراق وی هستند و بعد از گذشت دو سال، همچنان بخش زیادی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این مرد بزرگ برای جهانیان پنهان مانده است.

بی تردید سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند و حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنند.

حاج قاسم سلیمانی نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک مکتب و یک گفتمان امروز به چراغ امید همه مظلومان جهان تبدیل شده است و همگان رشادت‌های وی در راستای مقابله با فتنه بزرگ غرب یعنی از بین بردن گروهک تروریستی - تکفیری داعش را به یاد داشته و دارند.

سردار دلها امروز به راستی در دل همه ملت‌های آزاده جهان به ویژه ملت غیور و شهید پرور ایران جای دارد و به همین دلیل است که ادامه دهندگان راه و روش این شهید والا، همچنان در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند و با عزت و اقتدار خود را ادامه دهندگان راه وی می‌دانند.

پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از نیازهای جامعه ماست و به همین دلیل همه ملت غیور ایران، به ویژه کردستانی‌ های عزیز در طول سال به ویژه در ایام سالگرد شهادت این سردار دلاور ایرانی یادش را گرامی می‌دارند و با ادامه دادن راهش، همچنان از سالها ایثار و مجاهدت های وی تجلیل خواهند کرد.

خداوند بر درجاتش بیفزاید و با پیامبر اعظم(ص) و اولیاء مکرم اش محشور فرماید. "

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون)، در مسیر فرودگاه بغداد ترور شدند و به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha