الفیاض: پژواک جنایت ترور شهید سلیمانی و المهندس در حال گسترش است

تهران – ایرنا - رییس سازمان بسیج مردمی عراق روز یکشنبه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: پژواک جنایت ترور فرماندهان پیروزی در حال گسترش است.

به گزارش ایرنا از تارنمای الحشد الشعبی، فالح الفیاض تأکید کرد که جنایت ترور رهبران پیروزی در پی بمباران خائنانه آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد واقعیت جدیدی را تحمیل کرد.

وی گفت: مردمی که دیروز به خیابان ها آمدند وفاداری خود را به کسانی اعلام کردند که خون خود را نثار مبارزه با باطل کردند.

رییس الحشد الشعبی اضافه کرد که این امت با ریخته شدن خون، شکست نمی‌خورد؛ زیرا میراث‌دار امام حسین (ع)  و وفادار به اصولشان هستند.

الفیاض همچنین از دولت جدید آمریکا خواست که در مسیر دولت جنایتکار قبلی آمریکا که مرتکب این جنایت خائنانه شد، گام بر ندارد؛ زیرا جنایت فرودگاه بغداد واقعیت جدیدی را تحمیل کرد مبنی بر اینکه درخواست اخراج نیروهای خارجی قابل تأخیر نیست و این همان چیزی است که مردم تایید کرده اند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

هزاران نفر از مردم عراق از عصر امروز در حال عزیمت به سمت جاده فرودگاه بین المللی بغداد و محل وقوع جنایت ترور فرماندهان مقاومت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha