حاج قاسم هیچگاه مردم را به چپ و راست تقسیم نکرد

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان شهید حاج قاسم سلیمانی را فرزند حقیقی اسلام و تربیت یافته در مکتب خالص الهی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم نگاه دینی و الهی به مردم داشت و هیچگاه ملت را به چپ و راست تقسیم نمی‌کرد و همواره بر وحدت ملت و امت مسلمان تاکید داشت.

سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه در دومین سالگروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار دلها در حوزه نگاه به مردم نیز با خیلی‌ها تفاوت داشت و زمانی که ما مردم را به چپ و راست تقسیم می‌کنیم که کار بسیار زشتی است و می‌گوییم که این با من است و آن با ما نیست، حاج قاسم می‌گفت همه ما بندگان خدا هستیم چون نگاهش دینی و قرآنی بود.

وی افزود: هر کس دستورات خدواند و ائمه‌اطهار را گوش می‌دهد به یک کمال می‌رسد و حاج قاسم نیز دستورات الهی را خوب گوش کرد و همچنین دستورات الهی را انجام می‌داد و خالصانه از دستورات دینی اطاعت می‌کرد به همین دلیل انسان متمایزی بود.

سردار سلیمانی در اطاعت از ولایت اما و اگر نداشت

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرزندی اسلام بخش جدایی ناپذیر از مکتب سلیمانی بود و این سردار بزرگ اسلام در ولایتمداری نیز کم‌نظیر بود، اظهار داشت: سردار بزرگ اسلام در اطاعت از ولی امر مسلمانان اما و اگر نداشت.

سردار عبدالله‌پور ادامه داد: یکی دیگر از خصلت‌های بارز این سردار رشید، علاقه وافر ایشان به فرزندان شهدا بود  زیرا وی مظهر عطوفت بود و وقتی فرزند شهیدی را در آغوش می‌گرفت، همانند این بود که در جهان فقط همان یک فرزند وجود دارد.

وی بیان کرد: افرادی همچون حاج قاسم می‌خواستند خود را در دنیا گم کنند و دیده نشوند اما خداوند آنها را برجسته کرد و عظمت بزرگی به آنها داد چون افرادی که برای خدا کار می‌کنند، خداوند نیز خیلی از مشکلات آنان را حل و برطرف می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به افکار و تصیمات سردار سلیمانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی همچون سردار سلیمانی در تفکر و رفتار با آدم‌های معمولی تفاوت دارند زیرا خدواند به آنها استعدادهایی اعطا می‌کند و به همین دلیل این افراد خاص می‌شوند.

سردار عبدالله‌پور به جمله حاج قاسم در آن شرایطی که داعش قدرتمند بود و استکبار جهانی از آن حمایت می‌کرد اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان تاریخی خود اعلام کردند که تا سه ماه دیگر بساط غده چرکین و سرطانی داعش نابود می‌شود که این سخن را آن شرایط شاید برای خیلی‌ها باورکردنی نبود اما افرادی که از سردار دلها شناخت داشتند، می‌دانستند که این اتفاق خواهد افتاد و سرانجام نیز دیدیم که چطور داعش نابود شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha