۱۱ عنوان برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی "آفرینش" به آذربایجان‌غربی رسید

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۱ عنوان برگزیده و شایسته تقدیر هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی "آفرینش" به اعضای این کانون در استان رسید.

زهرا آبسوران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنیتا بال‌نور از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال رتبه برگزیده، زهرا پورعلی از مرکز شماره یک ارومیه در گروه سنی ارشد شایسته تقدیر و ارسلان اسکندری از مرکز ماکو نیز در گروه سنی نوباوه عنوان برگزیده را در رشته نقاشی کسب کردند.

وی اضافه کرد: آیسو رشیدی از مجتمع شهید فرخی و هانا بافنده از مرکز شماره ۳ ارومیه هردو در گروه سنی نونهال نیز شایسته تقدیر در رشته سفالگری شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: سارا حسینی از مجتمع شهید فرخی ارومیه در گروه سنی نوخوان و مینا خدایی از مرکز شماره ۱ ارومیه در گروه سنی ارشد نیز در رشته خوشنویسی به ترتیب مقام های برگزیده و شایسته تقدیر را از آن خود کردند و زهرا پورعلی از مرکز شماره یک نیز شایسته تقدیر شناخته شده شد.

آبسوران بیان کرد: در رشته عکاسی نیز روژین پناهنده از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی ارشد برگزیده شد و ویانا یوسف پور از مرکز شماره ۳ ارومیه در گروه سنی نونهال، مهشید باقری از مرکز شاهین‌دژ در گروه سنی نونگاه و آنیتا بال‌نور از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: در این جشنواره دوسالانه ۲ هزار و ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه ارسال شده بود که ۲۳۰ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

دوسالانه ملی هنرهای تجسمی "آفرینش" از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار  می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha