شهادت شهید سلیمانی پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشید

گناباد- ایرنا- یک پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: شهادت شهید سلیمانی زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی روز دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گناباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: در شرایطی که در کشور ما عده ای وانمود می کردند انقلاب اسلامی پابان یافته است و دیگر زنده و پویا نیست شهادت شهید سلیمانی پویایی و سرزندگی این انقلاب را نشان داد.

وی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی چشمان غبار گرفته ما را غبارروبی کرد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: شهید سلیمانی با برخورداری از روحیه ولایتمداری خود را همواره سرباز گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب می دانست.

وی افزود: شهید سلیمانی خود را شاگرد مراجع عظام تقلید تلقی می کرد لذا باید با تاسی به این شهید و تبعیت از ولایت فقیه با افزایش بصیرت در برابر ترفندهای دشمنان ثابت قدم بایستیم.

سردار احمدی ادامه داد: دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از ۱۵ سال قبل از فتنه ۱۳۸۸ برای این فتنه برنامه ریزی کرده بودند و در این فتنه انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش بردند ولی با درایت و حضور گسترده مردم در صحنه طی حماسه نهم دی این ترفند دشمنان نقش بر آب شد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha