حاج قاسم سلیمانی رکن رکین اقتدار محور مقاومت بود

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی رکن رکین اقتدار محور مقاومت در منطقه و در مقابل تروریست ها بود، افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری، اجازه نداد تا داعش به عنوان مولود استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی و منطقه مسلط شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود باقری نژاد روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میاندوآب با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه های شهدا، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و نمونه بی بدیل ولایتمداری و اخلاص بود.

وی از ولایتمداری، اخلاص و معنویت به عنوان ویژگی های مهم شهید سلیمانی نام برد و افزود: حاج قاسم دنبال نام و شهرت نبود و به عنوان شیفته اهل بیت (ع)، معنویت، اخلاص، تواضع، شجاعت و درایت و ولایت مداری در ایشان موج می‌زد.

این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه این شهید والامقام مرد میدان بود، اضافه کرد: میز کار سردار سلیمانی میدان جنگ بود و این را در عمل نشان داد.

سردار باقری نژاد اظهار داشت: شهید سلیمانی بارها به دل خطر می زدند و بدون ریا در جمع رزمندگان حضور می یافت و رزمندگان نیز از شجاعت ایشان درس می گرفتند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عاشورا در ادامه با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ و آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، گفت: این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندی های نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می داند که یکی بزند، ۱۰ تا می خورد، افزود: اگر دشمن غلطی کند و اشتباهی از او سرزند با پاسخ محکم و کوبنده نیروهای مسلح آماده و گوش به فرمان ولایت روبرو خواهد شد.

مرثیه‌سرایی و مداحی در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی از بخش‌های پایانی این آیین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha