۴ ورزشکار ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: چهار ورزشکار از این استان برای حضور در المپیک تابستانی ناشنوایان در سال ۲۰۲۲ در برزیل به اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و والیبال ساحلی دعوت شدند.

عبدالسلام معروفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علی شکیبازاده از ارومیه، حسین سیفلو از خوی و شهاب رحیمی از بوکان، سه آزادکار استان و جعفر علیزاده از شهرستان سلماس در رشته والیبال ساحلی به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند.

وی ادامه داد: کشتی گیران ناشنوا و کم شنوای استان در جریان برگزاری مسابقات کشوری یک ماه گذشته در استان قزوین موفق به کسب مدال‌های رنگین طلا، نقره و برنز شده بودند و همچنین جعفر علیزاده نیز عضو تیم ملی والیبال ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا بود.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی بیان کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دو سول برزیل برگزار خواهدشد.

ماه گذشته در جلسه هماهنگی مسوولان فدراسیون و انجمن‌های ورزشی ناشنوایان مقرر شد کاروان ایران در ۸ رشته ورزشی ناشنوایان در المپیک ۲۰۲۲ برزیل حضور پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha